اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام پناهیان:

اصلاحات عقبه تئوریک ندارد

خبرگزاری فارس: حجت الاسلام پناهیان با اشاره به فتنه 88 گفت: اصلاحات عقبه تئوریک ندارد و سران اصلاحات رسما می‌خواستند ما را به جوامع غرب نزدیک کنند، فتنه 88 نشان داد شعارهای جامعه مدنی آنها دروغ است.

اصلاحات عقبه تئوریک ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان شامگاه پنج‌شنبه در همایش بصیرت و انتخابات که در سالن همایش‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری برگزار شد، با اشاره به فتنه 88 گفت: پس از فتنه سال 88 بسیاری از سران اصلاحات ناشایستگی خود را برای حضور در عرصه به اثبات رساندن و بسیاری از انقلابیون هم صلاحیت خودشان را نشان دادند.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: وقتی غربی‌ها دیدند در جمهوری اسلامی ایران انتخابات دیگر انتخابات ضد انقلاب و انقلابیون نیست و کسی به‌دنبال براندازی نیست می‌گویند این انتخابات تک صدایی است.

وی در ادامه با بیان اینکه اصلاحات عقبه تئوریک ندارد، خاطرنشان کرد: سران اصلاحات رسما می‌خواهند ما را به جوامع غربی نزدیک بکنند. فتنه88 نشان داد که آن همه جامعه مدنی که می‌گفتند دروغ بود و وقتی ذات اصلی سران اصلاحات رو شد و مردم آنها را شناختند دیگر در این انتخابات جایی ندارند و رقابت بین انقلابیون می‌شود.

حجت‌الاسلام پناهیان عنوان کرد: آداب رقابت در این فضا نسبت به انتخابات گذشته کاملا متفاوت است و در چنین فضایی هرچه دو گروه بیشتر به هم احترام بگذارند بیشتر بردند و به نفع خودشان است.

این خطیب برجسته با تاکید بر اینکه شاخص‌های خودمان را برای نمایندگان اصلح مشخص کنیم، بیان داشت: اگر رفتیم سراغ نمایندگان انقلابی‌تر آینده خودمان را بیشتر تضمین می‌کنیم و این دیگر اسمش اختلاف نیست بلکه اسمش مسابقه است.

* اگر نماینده‌ای انقلابی نباشد نقطه امید دشمن است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان داشت: اگر نماینده‌ای انقلابی نباشد نقطه امید دشمن است و امنیت را برای مملکت ما کاهش می‌دهد.

وی ادامه داد: تمام تهدیدات دشمن ناشی از امیدی است که به برخی از نخبگان سیاسی ما دارند، نقطه امید دشمن را باید ناامید کنیم. یک نماینده‌ای که بخواهد به دشمن امید بدهد نباید در مجلس راه پیدا کند، اگر هشت سال دفاع به کشور ما تحمیل شد به‌خاطر بی‌بصیرتی برخی از نخبگان سیاسی آن زمان بود که فقط نقطه امید دشمن بودند.

* طنز مضحکی که برخی‌ها بیان می‌کنند چنین است که مجلس نباید تابع اشارات رهبری باشد

حجت‌الاسلام پناهیان افزود: آن وقت طنز مضحکی که برخی‌ها بیان می‌کنند چنین است که مجلس نباید تابع اشارات رهبری باشد، اگر مجلس تابع اشارات رهبری نباشد اقتدار ندارد و کشور امنیت پیدا نمی‌کند، امروز رقابت بین جبهه باید بر این باشد که هر کدام کاندیدای انقلابی‌تری را جمع کند تا رای بیشتری پیدا کند.

وی با بیان اینکه اگر مجلس تابع اشارات رهبری نباشد اقتدار ندارد و کشور امنیت پیدا نمی‌کند، اظهار داشت: امروز رقابت بین جبهه‌ها باید بر این باشد که هر کدام جبهه‌ها را دشمنان ما و رادیو بی‌بی‌سی به سختی عصبانی می‌شوند و می‌گویند به آنها رای ندهید شایسته هستند.

 

این کارشناس مسائل مذهبی و سیاسی با تاکید بر اینکه دلیلی ندارد که ما مصلحت اندیشی کنیم و به افراد غیرانقلابی رای بدهیم، افزود: مصلحت اندیشی و رای دادن به افراد غیرانقلابی هیچ دلیلی ندارد، مصلحت اندیشی تا زمان ظهور لازمه حکومت اسلامی است ولی این هیچ مصلحتی ندارد که به اسم مصلحت اندیشی به افراد غیر انقلاب رای بدهیم و در دل دشمنان امید ایجاد کنیم.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جامعه‌ها هرچه ضرر کرده ناشی از این بوده که از انقلاب خودش کوتاه آمده و هرجا که سود کرده و برده ناشی از این است که از انقلاب‌های خودش کوتاه نیامده است.

 

* پرونده ساده لوح‌ها باید روزی بسته شود

 

حجت‌الاسلام پناهیان تاکید کرد: کاندیداها باید بر سر انقلابی‌ بودن با هم رقابت کنند و هیچ مصلحتی ندارد افرادی که در برابر رهبری موضع دارند و بر ولایت فقیه حاشیه می‌زنند تحمل کنیم.

 

این خطیب برجسته در ادامه با تاکید بر اینکه افراد ساده لوح را به مجلس نفرستید، عنوان کرد: پرونده ساده لوح‌ها مدت‌هاست افشا شده و باید روزی بسته شود.

 

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید اقتدار رهبری را بیفزایند و اقتدار ایشان، اقتدار نظام اسلامی است.

 

* نسبت به مجلس هشتم انتقاد داریم

 

حجت‌الاسلام پناهیان با بیان اینکه ما نسبت به مجلس هشتم انتقاد داریم، عنوان کرد: چرا که کلیت مجلس در فتنه 88 خوش ندرخشید و اگر دو نفر کاملا انقلابی بودند به کسی که تخصص و توانایی بیشتری داشت به آنها رای می‌دهیم.

 

عضو شورای مرکزی قرارگاه عماریون در پایان تصریح کرد: هرچه انقلابی‌تر انتخاب کنیم سرعت رسیدن به اهداف نظام بیشتر می‌شود.

 

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول