اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه متحد اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد:

بزرگواری بخت نخست پیروزی در انتخابات است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه متحد اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شواهد و قرائن نشان می‌دهد که بزرگواری در حوزه کهگیلویه، بهمئی و چرام مورد اقبال عمومی مردم قرار خواهد گرفت.

بزرگواری بخت نخست پیروزی در انتخابات است

بهرام موحدزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که طبق برآوردها و نظرسنجی‌های انجام شده در سطح کشور، جبهه متحد اصولگرایان اکثریت مجلس آینده را در دست خواهد داشت، ابراز کرد: نیروهای اصولگرا در صورت وحدت حداکثری به نتایج بهتری نیز می‌توانند دست یابند که این مهم تا روزهای آخر دور از دسترس نیست.

این عضو جبهه متحد اصولگرایان در استان کهگیلویه و بویراحمد راهکار جبهه متحد اصولگرایان را از بهترین اهرم‌های ایجاد اتحاد در میان نیروهای وفادار به انقلاب و امام و رهبری دانست و افزود: تدبیر بزرگان انقلاب از جمله آیت‌الله مهدوی‌کنی و آیت‌الله یزدی در این دوره از انتخابات چاره‌ساز شد و آرامش خاطر در میان جریان اصولگرایی کشور حاکم شده است.

موحدزاده به وضعیت کاندیداهای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و بیان داشت:‌ در سه حوزه این استان، تنها در دو حوزه نامزد مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایی داریم که هر دو نیز اکنون در نظرسنجی‌ها از وضعیت خوبی برای برگزیده شدن از سوی مردم قرار دارند.

دبیر جمعیت ایثارگران و رهپویان انقلاب اسلامی در این استان از پیروزی قریب‌الوقوع هدایتخواه در انتخابات سخن به میان آورد و گفت: در حوزه کهگیلویه و بهمئی و چرام نیز طبق آخرین اطلاعات به دست آمده کاندیدای ما در صدر نظرسنجی‌ها قرار داشته و امید به پیروزی بزرگواری در انتخابات بسیار بالا می‌باشد.

موحدزاده بیان داشت: کاندیداهای ما با برنامه وارد انتخابات شده و برای جلب اعتماد مردم با دست پر به میدان آمده‌اند و در طول چهار سال نمایندگی خود نشان داده‌اند که به دنبال حل مشکلات مردم در حوزه کارهای عمومی هستند.

وی بیان داشت: انجام کارهای شخصی وظیفه اصلی نماینده مجلس نیست ولی در برخی جاها که حقی از فردی ضایع شده نمایندگان می‌توانند بر اساس وظیفه اسلامی و انسانی خود این‌گونه کارها را نیز پیگیری کنند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول