اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمانشاه:

اقتدار ایران اسلامی روز به روز بیشتر می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار کرمانشاه گفت: باوجود توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی، نه تنها اقتدار ایران کمتر نشده بلکه روز به روز افزون‌تر شده است.

اقتدار ایران اسلامی روز به روز بیشتر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه دادوش هاشمی عصر پنجشنبه در همایش بسیج متخصصین استان کرمانشاه در تالار شهید بهشتی این شهر، اظهارکرد: ایران اسلامی امروز به عنوان یک کشور قدرتمند و توانمند در همه جهان مطرح است و باوجود همه توطئه‌ها و فتنه‌ها از جمله تحمیل جنگ و تحریم‌های مختلف، نه تنها این اقتدار و قدرت کشور کمتر نشده بلکه روز به روز افزون‌تر شده است به‌طوری‌که امروز به عنوان الگوی مبارزه علیه استکبار جهانی برای ملت‌های آزادی‌خواه تبدیل شده است.

وی افزود: این همه توطئه و دسیسه علیه کشور طراحی شد تا اقتدار و توان ایران تضعیف شود و ایران که تا پیش از پیروزی انقلاب کشوری بود که قادر به خودکفایی و ایستادن و تولید نبود و عمده پزشکان و مهندسان آن از دیگر کشورها تامین می شدند در طول سه دهه به کشوری تبدیل شده که علاوه بر تولیدات کالاهای مختلف، قادر است خدمات فنی و مهندسی و نیروی انسانی و فناوری‌های نوین تولید و دراختیار دیگر کشورها قرار دهد.

هاشمی ادامه داد: این یک امتیاز ویژه برای کشور است و بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان منجر به بروز خلاقیت و شکوفایی در کشور شده است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز بر سایر کشورهای اسلامی نیز تاثیرگذار و دارای نقش است و کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه برای مبارزه با استکبار جهانی از ایران الگو می‌گیرند زیرا شاهدند که آمریکا در مقابل ایران حرفی برای گفتن ندارد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: ایران اسلامی با تکیه بر جوانان خلاق و مبتکر خود در هر زمینه‌ای دارای فکر و برنامه است و در رشته های مختلف تحقیقاتی، پژوهشی، علمی، دفاعی، فرهنگی و ورزشی به قله‌های مهمی دست یافته است.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و جنگ توسط ایشان به خوبی مدیریت شد و پس از رحلت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز کشور با رهبری حضرت امام خامنه‌ای باوجود همه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان هوشمندانه هدایت شد.

وی تنها راه عظمت، عزت، پیشرفت، اقتدار و بالندگی کشور را در پیروی محض از مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: تا زمانی‌که گوش به فرمان معظم‌له باشیم، هیچ قدرتی قادر به ضربه زدن به کشور نیست و تنها در این مسیر است که اقتدار و قدرت کشور افزون‌تر خواهد شد.

هاشمی با اشاره به حضور گسترده و عظیم مردم ایران اسلامی در 22 بهمن امسال گفت: باوجود یاوه گویی‌های دشمنان در خصوص حضور کمرنگ مردم در راهپیمایی 22 بهمن براساس آمارهای منتشر شده حضور مردم در راهپیمایی امسال 300 درصد رشد داشت و این به معنای بصیرت و بینش سیاسی مردم است که ثابت کرده‌اند با تمام وجود در صیانت و حفاظت از آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.

استاندار کرمانشاه افزود: دشمنان چشم خود را به لحاظ خوی استکباری و طمع‌ورزی نسبت به حقایق کشور بسته‌اند و حاضر به بیان آن نیستند.

وی در پایان به خصوصیات مهندس بسیجی پرداخت و گفت: یک مهندس بسیجی از تمام ظرفیت‌ها و امکانات برای پیشرفت و توسعه کشور استفاده می‌کند و با هوشیاری و تفکر خود ضمن اینکه از عوام زدگی به دور است، رفتار و پشتکار وی نیز به عنوان الگوی سایر مهندسین مدنظر قرار می‌گیرد.

استاندار کرمانشاه از مهندسین بسیجی خواست که زمینه لازم را برای حضور بیش از پیش مردم در انتخابات و پای صندوق‌های اخذ رای فراهم سازند و نسبت به ترغیب مردم جهت حضوری گسترده‌تر در این صحنه اقدام کنند.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول