اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دلفان خبر داد

ایجاد 184 شعبه اخذ رای در سلسله و دلفان

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان دلفان گفت: 184 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه سلسله و دلفان در نظر گرفته شده است.

ایجاد 184 شعبه اخذ رای در سلسله و دلفان

 مهدی پازوکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در دلفان گفت: از این تعداد  106 شعبه ثابت و سیار در دلفان و کاکاوند و 78 شعبه ثابت و سیار نیز در حوزه سلسله و بخش فیروزآباد است.

سرپرست فرمانداری شهرستان دلفان با بیان اینکه شرایط مطلوباتی در بحث انتخاباتی در سلسله و دلفان فراهم است، گفت: بیش از 4هزار نفر در قالب عوامل برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس در 106شعبه اخذ رای شهرستان دلفان و بخش کاکاوند، اجرای انتخابات را برعهده دارند.

وی خطاب به نامزدهای انتخاباتی و هواداران حوزه سلسله و دلفان افزود: حفظ اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها، هوادارانشان و مردم بسیار مهم است.

سرپرست فرمانداری شهرستان دلفان با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات باعث یاس و ناامیدی دشمن می‌شود، اظهار کرد: حرمت و شخصیت افراد باید حفظ شود و از هرگونه اقدام برای مخدوش‌ کردن آبروی دیگران پرهیز کرد.

پازوکی با اشاره به اینکه شهرستان دلفان حوزه اصلی منطقه سلسله و دلفان است، گفت: مردم این حوزه انتخابیه بدانند که از آرای آنها به خوبی صیانت می‌شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول