اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی

تبریز میزبان نمایندگان و بازرگانان 27 کشور در اجلاس جاده ابریشم

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان‌شرقی برای حضور نمایندگان دولتی و بازرگانان 27 کشور خارجی در اجلاس جاده ابریشم رایزنی‌های خود را از سال قبل آغاز کرده و هم اکنون در حال تمهید مقدمات حضور آنان در تبریز است.

تبریز میزبان نمایندگان و بازرگانان 27 کشور در اجلاس جاده ابریشم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، احمد علیرضابیگی در نشست هماهنگی اجلاس بازگانان جاده ابریشم در تبریز اظهار کرد: آذربایجان شرقی برای برگزاری این نشست که به منظور احیای نقش جاده ابریشم در شرایط کنونی و توسعه روابط تجاری خارجی در تیر 91 برگزار خواهد شد، آمادگی کامل دارد و وظایف دستگاههای اجرایی استان برای هرچه بهتر برگزار شدن این نشست ابلاغ شده است.

وی گفت: آذربایجان شرقی برای حضور نمایندگان دولتی و بازرگانان 27 کشور خارجی در اجلاس مزبور رایزنی های خود را از سال قبل آغاز کرده و هم اکنون در حال تمهید مقدمات حضور آنان در تبریز است.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار امیدواری کرد، با برگزاری اجلاس بازرگانان جاده ابریشم در این استان جایگاه اقتصادی و تجاری آذربایجان شرقی بیش از گذشته تبیین شده و ظرفیت های آن به خوبی مورد معرفی قرار گیرد.

وی همراهی وزارت خارجه در برگزاری باشکوه این اجلاس را مورد تاکید قرار داد و گفت: این وزارتخانه در سال جاری نسبت به سالهای قبل همراهی خوبی با آذربایجان شرقی داشته است اما برای مهیا کردن فضای مطلوب تر نیاز به همراهی بیشتر احساس می شود.

بیگی خاطرنشان کرد: نقش برجسته و دیرینه جمهوری اسلامی در مسیر جاده ابریشم و قرار گرفتن تبریز در چهارراه تجارت کشورهای این مسیر، توسعه و احیای آن را ضروری می‌سازد.

در پی حضور هیئت تجاری آذربایجان شرقی در دومین اجلاس بازرگانان جاده ابریشم در ترابوزان ترکیه که اردیبهشت امسال برگزار شد، مقرر شد سومین دوره این اجلاس در تبریز برگزار شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول