اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور فرهنگی و اجتماعی شهردار اصفهان:

تخریب شخصیت نشان از ضعف اخلاقی است

خبرگزاری فارس: مشاور فرهنگی و اجتماعی شهردار اصفهان گفت: تخریب شخصیت و زیر پا خالی کردن سایر افراد توسط برخی از مسئولان استان اصفهان نشان‌دهنده ضعف اخلاقی آنهاست.

تخریب شخصیت نشان از ضعف اخلاقی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رسول حامدیان، ظهر امروز در حاشیه برگزاری نشست خبری خود به عنوان نامزد نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در مکان هفته‌نامه "جام اصفهان" برگزار شد، اظهار داشت: زیر پا خالی کردن و تخریب شخصیت برخی از مسئولان استان اصفهان و برخی از همشهریان علاوه بر اینکه رونمایی از فرهنگ عمومی است، نشان‌دهنده ضعف اخلاقی و فرهنگی نیز هست.

وی در مورد راهکارهای بر طرف کردن تخریب شخصیت افراد در استان اصفهان که این امر مشکلات فراوانی را برای این استان به وجود آورده است، بیان داشت: از جمله راه‌حل‌های مناسب برای برطرف کردن این ضعف عمومی، ترویج مقوله‌های ناب فرهنگ عمومی بین تمام قشر جامعه به خصوص گروه سنی کودکان و نوجوانان است.

مشاور فرهنگی و اجتماعی شهردار اصفهان ادامه داد: ترویج فرهنگ عمومی در بین افرادی با سنین بالا شاید اثر بخشی موثر را نداشته باشد، اما با ترویج این امر در سنین پایین‌تر (حتی از دوران کودکستان)، به طور حتم آینده فرهنگی درخشان و زیباتری را نسبت به گذشته برای استان اصفهان مشاهده می‌کنیم.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ عمومی یک مقوله بلندمدت است و در کوتاه‌مدت نمی‌توانیم به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم.

حامدیان در ادامه صحبت‌های خود در مورد چند مسئولیت داشتن برخی از مسئولان به ویژه در استان اصفهان که این مقوله نیز اثرات مخربی روی مدیریت استان گذاشته است، بیان داشت: در صورتی که هر شخص بتواند یک کار را به نحو احسن انجام دهد، به طور حتم وظیفه خود را نسبت به کشور و انقلاب انجام داده است.

وی تاکید کرد: از نظر شخصی با داشتن چند مسئولیت توسط یک مسئول مخالف هستم.

مشاور فرهنگی و اجتماعی شهردار اصفهان در مورد چند مسئولیت داشتن یک مسئول با اشاره به اینکه این امر به ضعف نظارتی دستگاه‌ها نیز برمی‌گردد، تصریح کرد: علاوه بر برطرف کردن این مشکل باید فرهنگ را به گونه‌ای در بین مقامات جا بیندازیم که یک شخص، خود تمایلی به چند شغله بودن نداشته باشد.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول