اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های جلسه پرسش و پاسخ زیباکلام با دانشجویان دانشگاه کردستان

خبرگزاری فارس: جلسه پرسش و پاسخ صادق زیباکلام با دانشجویان دانشگاه کردستان با حاشیه‌هایی همراه بود که از نظر خبرنگار فارس قابل توجه است.

حاشیه‌های جلسه پرسش و پاسخ زیباکلام با دانشجویان دانشگاه کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج زیباکلام در ابتدای این جلسه که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد از حضور جهانشیر امینی در این نشست تعجب کرد و گفت: معمولا مسئولان بعد از حضور در چنین جلساتی باید به 77 مرجع و ارگان پاسخگو باشند.

سخنان زیباکلام در ارتباط با مجلس سنای آمریکا، یونان و انگلیس و نیز در مورد رضاخان مورد انتقاد برخی از دانشجویان قرار گرفت.

دانشجویان با ایجاد همهمه اجازه طرح سوال به برخی از دانشجویان را نمی‌دادند.

یکی از دانشجویان از اقدامات وی در زمان نمایندگی دولت موقت در کردستان پرسید که وی جواب این سوال را اینگونه داد که در سال 58 اگر می‌خواستیم از ارومیه به مهاباد برویم باید ستونی می‌رفتیم و دچار مشکل می‌شدیم که به نظر اگر اکنون نیز دولت در پایتخت دچار مشکل شود باز آن وضعیت تکرار شود.

یکی از دانشجویان از زیباکلام خواست تا 10 مورد از 77 ارگانی را که مسئولان دانشگاه در بعد از برگزاری این جلسات پاسخگو باشند، نام ببرد که وی چنین پاسخی نداد.

یکی دیگر از دانشجویان گفت: زیباکلام تنها نیمه پر لیوان عملکرد رضاخان را می‌بیند و به مسائلی از جمله فرار رضاخان با چند میلیون دلار و کشتن مردم بی‌گناه را نمی‌بیند.

این دانشجوی دانشگاه کردستان گفت: اصلاح‌طلبی به معنای در فکر منافع خود بودن است و هر وقت فشاری بر وی آید همه چیز و حتی ارزش خود را نیز زیر پا می‌گذارد.

یکی دیگر از دانشجویان خطاب به زیباکلام گفت: در فهم شما از اصولگرایی شک دارم.

اگر چه زیباکلام به تمامی سوالات کتبی دانشجویان در زمینه‌های مختلف پاسخ نداد، برخی از دانشجویان نیز با ایجاد همهمه مانع از پرسیدن سوالات شفاهی توسط برخی دیگر از دانشجویان بودند.

رئیس دانشگاه کردستان که ابتدای جلسه حضور داشت در اواسط برنامه از سالن بیرون رفت.

انتهای پیام/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول