اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان خبر داد:

رقابت 211 نامزد انتخابات مجلس نهم از استان اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: 211 نفر از استان اصفهان برای رقابت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شدند.

رقابت 211 نامزد انتخابات مجلس نهم از استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان اصفهان، محمد مهدی اسماعیلی با اعلام اینکه این افراد از 4  اسفند ماه به مدت7 روز فرصت دارند تا برای ورود به مجلس نهم به رقابت با یکدیگر بپردازند، گفت: از نامزدهای تایید صلاحیت شده 78 نفر متعلق به شهرستان اصفهان هستند.

محمد مهدی اسماعیلی افزود: افراد تایید صلاحیت شده در6 حوزه انتخابی  مشترک شامل حوزه‌ها های شاهین شهر- میمه و بر خوار11نفر ، شهرضا و دهاقان 9 نفر، فریدن، فریدون‌شهر و چادگان 8 نفر، گلپایگان و خوانسار 5 نفر، نجف آباد- تیران و کرون 11 نفر و نایین و خور بیابانک 6 نفر بوده و از این حوزه‌ها نامزد انتخابات گردیدند.

وی همچنین اظهار کرد: 11 نفر نیز از شهرستان سمیرم، 10 نفر از خمینی شهر ، 8 نفر از  اردستان، 7 نفر از فلاورجان، 16 نفر از لنجان،7 نفر از مبارکه، 7 نفر از شهرستان نطنز و 2 نفر از ارامنه جنوب ایران تایید صلاحیت شده‌اند.

اسماعیلی در ادامه گفت: این افراد از میان 431 نفر نامزد ثبت نامی در این دوره انتخاب شده‌اند و اصفهان بعد از تهران با 20 نماینده، بیشترین کرسی مجلس نهم را داراست، علاوه بر اینکه بیشترین تعداد ثبت نام کننده در انتخابات نیز بعد از تهران متعلق به استان اصفهان است.

وی همچنین درباره تبلیغات این دوره از انتخابات گفت: از فردا(پنج شنبه) و همزمان با آغاز تبلیغات این افراد، ستاد انتخابات با نصب بنرها و نام این افراد به صورت مساوی در سطح شهر اقدام به معرفی آنان می‌کند.

اسماعیلی از نامزدهای این دوره از انتخابات خواست تا با حضور در محافل سیاسی و دانشگاهی، از همه امکانات و فضاهای قانونی برای تبلیغات خود بهره برند.

وی همچنین توصیه کرد که نامزدها به تخریب یکدیگر نپردازند و در فضایی سالم تبلیغات خود را انجام دهند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول