اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

طرح تبادل امام علی، شاهرگ ترافیکی تبریز است

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از طرح بزرگ تبادل امام علی (ع) دروازه تهران را به‌عنوان بزرگ‌ترین پروژه عمرانی سال‌های اخیر شهرداری و نیز شاهرگ ترافیکی شهر یاد کرد.

طرح تبادل امام علی، شاهرگ ترافیکی تبریز است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز ،علیرضا نوین ظهر امروز در آیین بهره‌برداری آزمایشی از قطعه اتصالی اتوبان‌های پاسداران و شهید کسایی با بیان اینکه با اتمام کامل طرح تبادل امام علی (ع) حجم قابل توجهی از مشکلات ترافیکی داخل شهر تبریز مرتفع و تبادل تردد خودروهای ورودی و خروجی تبریز تسهیل خواهد شد از تلاش مجموعه شهرداری تبریز برای اتمام نهایی این پروژه در کمترین زمان ممکن خبر داد.

شهردار تبریز در ادامه افزود: عظمت و اهمیت طرح تبادل امام علی (ع) از پیچیدگی و بزرگی آن مشهود است و شهرداری تبریز با اجرای این پروژه گام بلندی در راستای تسهیل ترافیک شهری برداشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تلاش برای تسریع مراحل اجرایی بخش‌های باقی‌مانده پروژه، آغاز مراحل اجرایی همزمان طرح‌های فضای سبز، نورپردازی و مبلمان طرح تبادل و تلاش برای اتمام نهایی طرح تا پایان سال جاری از سوی شهرداری منطقه پنج و پیمانکار پروژه خواستار شد.

نوین در عین حال از برنامه‌ریزی جامع و کلان شهرداری تبریز برای تسریع روند توسعه و عمران شهری تبریز در سال 91 خبر داد و ابراز امیدواری کرد با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و مشارکت شهروندان تبریزی، اهداف توسعه شهری تبریز محقق شود.

طرح بزرگ تبادل امام علی (ع) تبریز به طول یک هزار و 100 متر و با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال به همراه دو تونل و دو پل اجرا و امروز به بهره‌برداری رسید.

خاتمه تسهیل عبور و مرور و تبادل خودروهای عبوری در مسیر اتوبان‌های پاسداران و شهید کسایی، کاهش بار ترافیکی ورودی تبریز در مقابل هتل مرمر و بهبود وضعیت ترافیکی منطقه را از اهداف اصلی اجرای این طرح بزرگ اعلام شده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول