اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/اختصاصی فارس/

اسامی قطعی و نهایی کاندیداهای انتخابات در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: لیست قطعی و نهایی کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر مشخص شد.

اسامی قطعی و نهایی کاندیداهای انتخابات در استان بوشهر

یک منبع آگاه در ستاد انتخابات استان بوشهر که خواست نامش فاش نشود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر لیست 25 نفره کاندیداهای قطعی در استان بوشهر را تایید کرد.

بر این اساس در مجموع 25 نفر برای حضور در مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند.

در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم غلامعلی میگلی‌نژاد، عبدالکریم جمیری، سید کریم موسوی، علی دریمی، حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری و حسن بصری برای حضور در انتخابات تایید صلاحیت شدند.

در حوزه دشتستان غلامرضا اسکندری، فتح‌الله باقری، ایوب پاپری مقدم، جوانشیر کدخداپور، علی کرم علیپور و حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی موسوی‌نژاد برای حضور در مجلس با هم به رقابت می‌پردازند.

در حوزه انتخابیه کنگان، دیر و جم نیز قیصر صالحی، عسکر جلالیان، حجت‌الاسلام موسی احمدی، احمد حیدری، قاسم بازآی و سکینه الماسی برای حضور در مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت نهایی شدند.

در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان نیز حجت‌الاسلام سید محمدمهدی پورفاطمی، غلامحسین پولادی، علی حیدری، عبدالصمد دولاح، غلامعلی زارعی، ماشالله قطب‌الدین و سید عبدالحمید لطیفی حسینی تائید صلاحیت شده و با هم رقابت می‌کنند. 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول