اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آغاز شمارش معکوس انتخابات برگزار شد

اختتامیه همایش ملی مشارکت سیاسی و امنیت ملی

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با دومین روز از اسفند ماه جاری همایش ملی مشارکت سیاسی و امنیت ملی در نظام جمهوری اسلامی ایران پایان یافت.

اختتامیه همایش ملی مشارکت سیاسی و امنیت ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، همایش ملی مشارکت سیاسی و امنیت ملی در نظام جمهوری اسلامی ایران در نخستین روز از اسفند ماه جاری به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار شد.

این همایش با رویکرد علمی در دانشگاه اصفهان برگزار شده است و برگزاری این همایش در راستای فراهم‌سازی بستر‌ها و زمینه‌های مشارکت سیاسی حداکثری در فضای انتخابات کشور نقش موثری دارد.

استفاده از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌ها برای برگزاری انتخاباتی ایده‌آل و مطابق با اهداف نظام و انقلاب از اهمیت بسیاری برخوردار است.

هم‌زمان با دومین روز از اسفند ماه جاری همایش ملی مشارکت سیاسی و امنیت ملی در نظام جمهوری اسلامی ایران پایان یافت.

زمینه‌های حضور کاندیدا‌های انتخاباتی در فضای دانشگاه‌ها به منظور تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات باید در سطح جامعه فراهم شود.

همایش ملی مشارکت سیاسی و امنیت ملی در نظام جمهوری اسلامی ایران توسط ستاد انتخاباتی استان و با همکاری دانشگاه اصفهان در این دانشگاه برای استفاده صحیح از ظرفیت‌های علمی در برگزاری انتخابات سالم و موثر در سطح کشور برگزار شده است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول