اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان اقتصادی و دارایی آذربایجان‌‌شرقی:

زیرساخت‌های توسعه آذربایجان‌شرقی مهیاست

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌‌شرقی گفت: زیرساخت‌های توسعه استان مهیاست.

زیرساخت‌های توسعه آذربایجان‌شرقی مهیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی، رضا حسینی در دیدار با هیئت تجاری ترکیه‌ای افزود: وجود راه‌های مناسب ارتباط زمینی، ریلی، هوایی، وجود دومین نمایشگاه بین‌المللی بزرگ ایران در تبریز و وجود واحدهای صنعتی تولیدی بزرگ و کوچک شامل تراکتورسازی، ماشین‌سازی، شهرک سرمایه‌گذاری خارجی و شهرک‌های صنعتی از ظرفیت‌های استان آذربایجان‌‌شرقی برای توسعه همه‌ جانبه هستند.

وی خاطرنشان کرد: آذربایجان‌‌شرقی مرکز تجاری شمال‌غرب کشور است و از دیرباز به‌عنوان چهارراه جاده ابریشم نقش بارزی در تجارت داشته و بزرگ‌ترین بازار سرپوشیده جهان در تبریز حکایت از رونق دیرینه تجارت در این منطقه دارد.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌‌گذاری آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه این مرکز آماده رفع مشکلات احتمالی سرمایه‌گذاران از طرق قانونی است، نسبت به حمایت از هیئت سرمایه‌‌گذار ترکیه‌ای برای دایر کردن کارخانه نساجی و واحد تولیدی پوشاک در استان اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به اینکه نیمی از سرمایه‌گذاری‌ها در شهرک سرمایه‌گذاری خارجی تبریز توسط ترکیه‌ای‌ها صورت گرفته است، اظهار کرد: سرمایه‌گذاران خارجی در صورتی که تولیدات خود را صادر کنند، از صددرصد عوارض گمرکی معاف و حتی جوایز صادراتی نیز برای آنها تعلق می‌گیرد. 

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول