اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی کرمان خبر داد

افزایش 36 درصدی ضریب امنیت در کرمان

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان از افزایش 36 درصدی ضریب امنیت در کرمان خبر داد.

افزایش 36 درصدی ضریب امنیت در کرمان

علی کاظمی امروز در حاشیه برگزاری رزمایش عاشورای 90 در جنوب کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به برخی دستاوردهای این رزمایش تاکنون اظهار داشت: این رزمایش با هدف ارتقای ضریب امنیت در جنوب شرق استان‌های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان‌جنوبی در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش‌های مختلف در سال گذشته افزود: در همین راستا 36 درصد افزایش و ارتقای امنیت در سطح استان را شاهد بودیم.

کاظمی با اشاره به برخی از دستاوردهای رزمایش عاشورای 90 در جنوب و شرق استان کرمان تصریح کرد: کشف 700 کیلوگرم مواد مخدر، بازداشت 600 نفر افراد تحت تعقیب، کشف و ضبط 160 قبضه سلاح که 85 قبضه آن سلاح جنگی و 75 قبضه آن سلاح شکاری است، از جمله دستاوردهای این رزمایش است.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 500 نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در راستای برگزاری این رزمایش جمع‌آوری و زمینه طرد آنها فراهم شده است.

کاظمی بیان داشت: در این رزمایش تعداد قابل توجهی سارق به عنف دستگیر و 100 فقره انواع سرقت‌ها کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به دیگر دستاوردهای برگزاری رزمایش عاشورای 90 در جنوب و شرق استان گفت: دستگیری خرده فروش‌های مواد مخدر نیز از دیگر نتایج این رزمایش بوده است.

به گزارش فارس، رزمایش عاشورای 90 در 10 شهرستان شرق و جنوب استان کرمان در حال برگزاری است و برخورد با عوامل ناامنی، ارتقای سطح احساس امنیت عمومی و نمایش اقتدار نیروی انتظامی در تامین و حفظ امنیت از جمله اهداف برگزاری این رزمایش به شمار می‌رود.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول