اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

4000 دانشگاه در منطقه آزاد ارس تحصیل می‌کنند

آغاز فعالیت پردیس‌های بین‌المللی ترکیه در منطقه آزاد ارس

خبرگزاری فارس: سرپرست منطقه آزاد ارس گفت: با توافق استاندار آذربایجانی ‌شرقی و مقامات ترکیه مقرر شد به زودی پردیس‌های بین‌ا‌لمللی ترکیه در منطقه آزاد ارس فعالیت خود را آغاز کنند.

آغاز فعالیت پردیس‌های بین‌المللی ترکیه در منطقه آزاد ارس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی منطقه آزاد ارس، صادق نجفی از احداث سالن‌های مسافری در گیت‌های ورودی محدوده 20 هزار هکتاری منطقه آزاد ارس خبر داد.

وی عملیاتی‌سازی محدوده 20 هزار هکتاری منطقه آزاد ارس را کاری بزرگ و تاریخی اعلام کرد و افزود: اکنون نخستین ثمره عملیاتی سازی این محدوده را با رونمایی از پلاک‌های منطقه آزاد ارس بر روی خودروهای خارجی شاهد هستیم.

وی افتتاح هشت پروژه صنعتی، تولیدی و فرهنگی را از دیگر نتایج عملیاتی‌سازی محدوده 20 هزار هکتاری دانست و اظهار کرد: مجموع سرمایه‌گذ‌اری هشت پروژه فوق بیش از 536 میلیارد ریال است.

نجفی با بیان اینکه در سفر اخیر به کشور ترکیه توافقاتی برای حضور پردیس‌های بین‌المللی دانشگاه‌های معتبر ترکیه در منطقه آزاد ارس انجام شده است، تصریح کرد: با توافق استاندار آذربایجان شرقی و مقامات ترکیه مقرر شد به زودی پردیس‌های بین‌ا‌لمللی ترکیه در منطقه آزاد ارس فعالیت خود را آغاز کنند.

وی تحصیل بیش از 4 هزار دانشجوی دکتری عمومی، phd و کارشناسی ارشد در پردیس‌های دانشگاهی ارس را مورد تاکید قرار داد و گفت: باور داریم که تحکیم بنیه هر کاری با افکار و تصمیمات درست پایه‌ریزی می‌شود و امروز بیش از 4 هزار دانشجو در پنج پردیس بین‌المللی دانشگاه‌های معتبر کشور در منطقه آزاد ارس مستقر بوده و ذخایر علمی و مدیریتی بالقوه‌ای را تشکیل داده‌اند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول