اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر:

قلعه سلاسل شوشتر پاک‌سازی شد

خبرگزاری فارس: مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر گفت: قلعه سلاسل شوشتر، یکی از آثار ثبت جهانی در یونسکو پاک‌سازی و آماده برای ایام نوروز شد.

قلعه سلاسل شوشتر پاک‌سازی شد

امین محمود‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: قلعه سلاسل که یکی از آثار ثبت جهانی به شمار می‌آید و همه ساله بازدید کننده بسیار زیادی را در ایام نوروز در خود جای می‌دهد برای بازدید نوروزی مردم پاک‌سازی شد.

وی افزود: برای پاک‌سازی این اثر تاریخی بیش از 20 روز زمان صرف شده است و مجموعه پایگاه جهانی سازه‌های آبی از توانایی خود در این‌باره استفاده کرده است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه شهرستان شوشتر در سال‌های گذشته بازدید کننده بسیار زیادی را در خود جای داده است، خاطرنشان کرد: همه ساله بازدید کننده بسیار زیادی از شوشتر دیدن می‌کند و در سال گذشته آمار 135 هزار بازدید کننده از آبشار‌های شوشتر رتبه نخست بازدید خوزستان را به خود اختصاص داد.

محمودزاده تأکید کرد: پس از آبشارهای شوشتر با 135 هزار نفر، قلعه سلاسل با 59 هزار نفر بازدید رتبه دوم و خانه مرعشی شوشتر با بیش از 30 هزار نفر رتبه سوم بازدید را در این شهرستان به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: شرایط برای برگزاری نوروزی مناسب برای استقبال از مهمانان نوروزی بسیار مهیاست و مسئولان شهری شوشتر در این‌باره باید همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر با اشاره به اینکه در پایگاه سازه‌های آبی در حال برنامه‌ریزی برای ایام نوروز هستیم، افزود: در نوروز سال‌ جاری قرار است در پایگاه سازه‌های آبی برنامه‌های فرهنگی متعددی اجرا شود و در این‌باره نیز در حال رایزنی هستیم.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول