اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درآمدهای عمومی شهرداری اهواز اعلام کرد

تمدید مهلت بخشودگی عوارض و خدمات شهری تا پایان سال

خبرگزاری فارس: مدیر درآمدهای عمومی شهرداری اهواز گفت: به دنبال مشارکت خوب و استقبال کم‌نظیر مردم و درخواست‌‌های مکرر شهروندان، مهلت بخشودگی عوارض نوسازی و خدمات شهری تا پایان اسفندماه تمدید شد.

تمدید مهلت بخشودگی عوارض و خدمات شهری تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، محسن بشیری همچنین از مشارکت خوب شهروندان اهوازی در طرح بخشودگی 100 درصد جرایم سنوات گذشته خدمات شهری و نوسازی تشکر کرد و افزود: با توجه به پایان سال90 و مشارکت خوب شهروندان که نشان از احساس مسئولیت آنان در اداره شهر است توصیه می‌شود از زمان باقیمانده استفاده کرده و نسبت به تسویه حساب ملک خود اقدام نمایند.

وی گفت: با مشارکت خوب همشهریان 28 درصد عوارض مذکور که بالغ بر 21 میلیارد و 500 میلیون تومان است اخذ شد و امیدواریم با تمدید مهلت یک ماهه کل عوارض خدمات شهری و نوسازی تا قبل از اتمام سال محقق شود.

بشیری با اشاره به توزیع 306 هزار فیش عوارض خدمات شهری و نوسازی میان شهروندان تصریح کرد: بالغ بر 85798 فیش توسط شهروندان پرداخت شد و امیدوارم سایر شهروندان اهـوازی نیز از فرصت باقیمـانده استفاده نموده و برای تسویه بدهی ملک خود اقدام نمایند.

وی گفت: شهرداری اهواز با استفاده از همت مضاعف و با پشتوانه عظیم مردمی قادر است مسیر آبادانی شهر اهواز را برای دستیابی به شهری سالم، زیبا و باطراوت سریع‌تر طی نماید.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول