اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

رحیمی اشتباه حسینی را به گردن خبرگزاری فارس انداخت

پاسخ مکتوب سخنگوی اقتصادی دولت به ادعای شفاهی سخنگوی سیاسی دولت + سند

خبرگزاری فارس: در حالیکه روز گذشته سخنگوی اقتصادی دولت کتباً به اشتباه خود در اعلام بیماری قلبی محمدرضا رحیمی اذعان کرد، امروز معاون اول رئیس جمهور، خبرگزاری فارس را متهم به خبرسازی درباره سلامت خود کرده و از این خبرگزاری خواسته که "اشک پیرزن‌ها و پیرمردها را درنیاورد".

پاسخ مکتوب سخنگوی اقتصادی دولت  به ادعای شفاهی سخنگوی سیاسی دولت + سند

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، تارنمای اینترنتی دولت "ایرنا" ظهر امروز خبری منتشر کرده که در آن محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه بررسی طرح‌های استان کردستان، مدعی شده که خبرگزاری فارس در انتقال خبر بروز عارضه قلبی وی 'از کاه کوه ساخته' است.

خبرگزاری فارس دیروز این خبر را به نقل از سخنگوی اقتصادی دولت منتشر کرد اما رحیمی به جای انتقاد از همکار دولتی خود از خبرگزاری فارس خواسته که اشک پیرزن‌ها و پیرمردها را درنیاورد.

این ادعای معاون اول رئیس‌جمهور در حالی مطرح می‌شود که روز گذشته و پس از انتشار خبر بروز عارضه قلبی رحیمی، بلافاصله سیدشمس‌الدین حسینی سخنگوی اقتصادی دولت با ارسال نمابری به خبرگزاری فارس رسما اعلام کرد که اشتباه از سوی وی صورت گرفته است.

در این اطلاعیه، حسینی اعلام کرده که اشتباهاً انجام چکاب داخلی برای ‌رحیمی را بروز عارضه قلبی عنوان کرده است.

خبرگزاری فارس برای تنویر افکار عمومی متن خبر دیروز خود و نیز اطلاعیه‌ای که وزارت اقتصاد در واکنش به این خبر ارسال کرده را عیناً در ذیل بازنشر داده و قضاوت در این زمینه را به افکار عمومی واگذار می‌کند.

خبر خبرگزاری فارس

"سخنگوی اقتصادی دولت:

رحیمی دچار عارضه قلبی شد

خبرگزاری فارس: سخنگوی اقتصادی دولت از بروز عارضه قلبی سخنگوی سیاسی دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، همایش اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها پیش از ظهر امروز یکشنبه با حضور سید شمس‌الدین حسینی وزیر اقتصاد و امور دارایی و مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور که قرار بود سخنران ویژه این همایش باشد نتوانست در این همایش حضور یابد که وزیر اقتصاد دلیل آن را بروز عارضه قلبی رحیمی عنوان کرد".

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901130000673

متن توضیحات وزیر اقتصاد و سخنگوی اقتصادی دولت:

"‌سید‌شمس‌الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت‌: هنگام عزیمت به محل برگزاری همایش هم‌اندیشی و گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت پیرامون اجرای فاز دوم هدفمند‌سازی یارانه‌ها، جناب آقای رحیمی معاون اول محترم رئیس جمهور در تماسی با اینجانب گفتند به دلیل انجام معاینات چکاب داخلی عازم مرکز پزشکی می‌باشم و امکان حضور در همایش را ندارم. بنده نیز هنگام سخنرانی با اعلام پیغام ایشان اشتباهاً انجام چکاب داخلی برای جناب آقای رحیمی را بروز عارضه قلبی عنوان کردم، لذا ضمن تصحیح سخنانم به اطلاع می‌رسانم چکاپ داخلی صحیح است و از اینکه مجموعه بررسی‌های پزشکی حکایت از سلامت کامل ایشان دارد، ابراز خوشحالی کرده و از خداوند متعال برای وی و تمایی خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سلامتی مسئلت دارم".

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13901130000995

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول