اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار بیش از 3 هزار میلیارد تومان

چندین طرح بزرگ صنعتی در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون اول رئیس جمهور به تحقق افزایش اعتبارات عمرانی استان کردستان اشاره کرد و گفت: چندین طرح بزرگ صنعتی با اعتباری بالغ بر 3 هزار میلیارد تومان در قالب سرمایه‌گذاری، تسهیلات و اعتبارات در طول این دو روز در کردستان به بهره‌برداری می رسد.

چندین طرح بزرگ صنعتی در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار فارس از سنندج، محمدرضا رحیمی ظهر امروز در جلسه بررسی طرح‌های کردستان که با حضور وزرای امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، نیرو و صنعت و معدن و تجارت در سالن دولت استانداری در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: افزایش اعتبارات این استان یکی از راهکارهای اصلی در راستای توسعه کردستان است.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش میزان اعتبارات و حمایت‌های ویژه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی شاهد تحول چشمگیری در این استان مرزی خواهیم بود.

رحیمی به وعده رئیس جمهوری در جریان دور سوم سفر به کردستان مبنی بر افزایش اعتبارات عمرانی این استان اشاره کرد و گفت: با عنایت و توجه رئیس جمهوری زمان تحقق این وعده فرا رسیده است.

وی رفع مشکلات مردم کردستان را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت عنوان کرد و افزود: دولت به منظور توسعه و آبادانی هر چه بیشتر کردستان گام‌های بسیار خوبی برداشته و تلاش در این راستا همچنان ادامه دارد.

وی افزایش اعتبارات این استان را یکی از راهکارهای اصلی در راستای توسعه کردستان خواند و افزود: با افزایش میزان اعتبارات و حمایت‌های ویژه از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در راستای متحول کردن کردستان اقدامات اساسی صورت می‌گیرد.

معاون اول رئیس جمهور به افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه صنعتی و تولیدی در طول سفر خود به کردستان اشاره کرد و گفت: برای افتتاح و کلنگ‌زنی این پروژه‌ها مبلغ 3 هزار میلیارد تومان در قالب سرمایه‌گذاری، تسهیلات و اعتبارات در نظر گرفته شده است.

وی از مردم  کردستان به عنوان مردمی انقلابی، ولایت‌مدار، فرهنگی و متدین نام برد و تصریح کرد: مردم کردستان در طول سال‌های بعد از انقلاب نقش بسیار موثری در ایجاد امنیت و پاسداری از مرزها و ارزش‌های اسلام و انقلاب داشته‌اند.

معاون اول رئیس جمهور رفع نارسایی‌ها و مشکلات پروژه‌های در دست اجرا و در دست اقدام و افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه مهم صنعتی و تولیدی را از مهم‌ترین اهداف سفر دو روزه خود به کردستان عنوان کرد و گفت: ارائه راهکارهای تحقق افزایش 5/2 برابری بودجه استان کردستان به دستور رئیس جمهوری از دیگر اهداف مهم سفر من به استان کردستان است.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول