اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان خبر داد

کشف بیش از 5 کیلوگرم طلا از سارقی در خوزستان

خبرگزاری فارس: جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهبهان یکی از سارقان جواهر فروشی را دستگیر و مقدار پنج کیلو و 900 گرم طلای مسروقه کشف کردند.

کشف بیش از 5 کیلوگرم طلا از سارقی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس خوزستان، سرهنگ عبدالله نظرپور اظهار داشت: هفته گذشته سه سارق مسلح با نقاب وارد یک طلا فروشی در مرکز شهرستان بهبهان شده و با سلاح و تهدید فروشنده اقدام به سرقت مقادیر قابل توجهی طلا و جواهرات از مغازه کرده و سپس متواری شدند.

وی افزود: سارقان که مسلح بودند بعد از سرقت در حین فرار یک نفر از رهگذران را مصدوم کردند.

نظرپور همچنین اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع، ماموران پلیس فرماندهی انتظامی بهبهان و شهرستان‌های همجوار با ایجاد تورهای ایست و بازرسی در ورودی و خروجی شهر در صدد شناسایی سارقان برآمدند.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اینکه مغازه مورد سرقت دارای دوربین مدار بسته خاموش بود، گفت: سارقان دارای نقاب بوده و هیچ سرنخی از خود به جای نگذاشته بودند که با تدابیر فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان اکیپ ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی برای کشف سرقت تشکیل شد.

نظر پور در ادامه افزود: ماموران پلیس پس از انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی و تلاش شبانه روزی یک نفر از سارقان را در یکی از روستاهای استان کهگیلویه و بویر احمد شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از کشف پنج کیلو و 900 گرم طلای مسروقه از سارق خبر داد و گفت: بر اساس اعترافات متهم دستگیر شده، سایر همدستان وی اعضای خانواده‌اش هستند که از سوی پلیس شناسایی شده و اقدام برای دستگیری آنان همچنان ادامه دارد.

نظر پور با اشاره به اعتراض جمعی از کسبه شهرستان بهبهان بعد از سرقت خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی از هیچ تلاشی برای برقرای امنیت در محل کسب بازاریان دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول