اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان سیستان و بلوچستان:

80 درصد اصولگرایان سیستان ‌و بلوچستان تایید صلاحیت شده‌اند

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان سیستان و بلوچستان گفت: در سیستان و بلوچستان 80 درصد کاندیداهای اصولگرا تایید صلاحیت شده‌اند.

80 درصد اصولگرایان سیستان ‌و بلوچستان تایید صلاحیت شده‌اند

غلام محمد طاهری امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: حفظ وحدت اصولگرایان در این برهه از زمان از مهم‌ترین اهداف است و در برخی موارد جزیی اختلاف نظر وجود دارد اما در مسائل کلی به وحدت حداکثری رسیده‌اند.

وی افزود: انتخابات آینده صحنه و نمایشگاه غیرت ایرانی‌ها، اسلام دوستی و وطن پرستی آنان است.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان سیستان و بلوچستان بیان داشت: تلاش بر این است تا فردی موحد، متعهد، متخصص و آگاه به مسائل روز دنیا و استان از بین کاندیداهای اصول گرا انتخاب شود تا اهل عمل باشد نه شعار و تعریف.

طاهری تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات مهمترین و اصلی‌ترین هدف ما است و بعد از آن انتخاب فردی اصلح که بتواند امورات استان را به بهترین شکل ممکن پیگیری کند.

وی گفت: 80 درصد کاندیداهای اصولگرا تایید شده‌اند و امیدواریم مردم با آگاهی کامل در انتخابات شرکت و فرد اصلح را انتخاب کنند.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان سیستان و بلوچستان ادامه داد: مردم ایران اسلامی همانند راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر عظمت حضور خود را به دشمنان نشان می‌دهند تا آنان بدانند ملت ایران از مملکت خود جانانه دفاع می‌کنند و به بیگانگان حق دخالت در اموراتشان را نمی‌دهند.

طاهری اضافه کرد: حضور با شکوه و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی می‌تواند پاسخی محکم به توطئه‌های دشمنان نظام باشد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش است تا فضای انتخابات را نا‌امن کند و در این میان فتنه‌گران آلت دست خارجیان هستند که باید بیشتر مراقب باشیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان یادآور شد: معمولاً در انتخابات مجلس شورای اسلامی، نقش قومیت‌ها و تعصبات محلی پر رنگ‌تر می‌شود که باید در فضای انتخابات ضمن جلوگیری از ایجاد تنش در مناطق قومی، قومیت‌های مختلف را برای شرکت در انتخابات ترغیب کرد.

طاهری با بیان اینکه انتخابات آینده صحنه رقابت جریانات ملتزم به اسلام، انقلاب، خط امام (ره) و رهبری و رأی مردم خواهد بود افزود: مهمترین چیزی که مد‌نظر است ضرورت مشارکت عامه مردم در انتخابات بوده و تنها تلاش دشمن هم در این زمینه، کاهش حضور مردم در انتخابات است و این نشان می‌دهد که هر چه حضور مردم با شکوه‌تر باشد تلاش آنها بی‌فایده خواهد بود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول