اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان بستان‌آباد خبر داد

کشف اسلحه شکاری غیرمجاز جاسازی شده در قوطی‌های چای فله‌ای

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان بستان‌آباد گفت: عوامل انتظامی شهرستان موفق شدند خودروی حامل 10 قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز که در قوطی‌های چای فله‌ای جاسازی شده بود را شناسایی و توقیف کنند.

کشف اسلحه شکاری غیرمجاز جاسازی شده در قوطی‌های چای فله‌ای

فرهنگ نوروزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بستان‌آباد اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان در حین کنترل وسائل نقلیه در عوارضی آزاد راه پیامبر اعظم به یک دستگاه خودروی نیسان با بار چای فله‌ای که از مبدا ارومیه به سمت پایتخت در حال حرکت بود، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی فنی از خودروی مورد نظر تعداد 10 قبضه اسلحه شکاری تک‌لول و دولول که به صورت ماهرانه در داخل جعبه‌های حاوی چای فله‌ای جاسازی شده بود، کشف کنند.

نوروزی گفت: خودرو و راننده آن برای تحقیقات بیشتر به ستاد فرماندهی شهرستان دلالت و راننده اعتراف کرد که محموله را به مقصد تهران حمل می‌کرده تا به شخص معلومی تحویل دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان بستان‌آباد گفت: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای رسیدگی و سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول