اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

شبکه تلویزیونی "ان.بی.سی" آمریکا فاش کرد:

جاسوسی هواپیماهای بدون‌سرنشین آمریکا در آسمان سوریه

خبرگزاری فارس: یک شبکه تلویزیونی آمریکایی به نقل از مقامات ناشناس آمریکا از عملیات هواپیماهای بدون سرنشین نظامی و جاسوسی آمریکا در آسمان سوریه خبر داد.

جاسوسی هواپیماهای بدون‌سرنشین آمریکا در آسمان سوریه

به گزارش فارس، شبکه تلویزیونی "ان بی سی" از عملیات تعدادی از هواپیماهای بدون سرنشین نظامی و اطلاعاتی آمریکا در آسمان سوریه خبر داد.

این شبکه تلویزیونی به نقل از مقامات مطلع آمریکایی اعلام کرد که نظارت این هواپیماهای بدون سرنشین بر تحولات سوریه در زمینه آماده سازی برای مداخله نظامی آمریکا در سوریه صورت نمی‌گیرد؛ اما با این حال،‌ "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا امیدوار است که از مدارک و شواهد تصویری بدست آمده از عملیات این هواپیماها و ره گیری دولت سوریه و ارتباطات نظامی دمشق در راستای ایجاد واکنش گسترده بین المللی (به تحولات سوریه) استفاده کند.

خبر عملیات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در آسمان سوریه در شرایطی گزارش می شود که اوباما با اشاره به اینکه این حملات منجر به تلفات زیادی در میان غیرنظامیان پاکستانی نشده، مدعی شده است که استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در پاکستان در راستای تلاش متمرکز و تعیین شده دولت برای هدف قرار دادن کسانی است که در فهرست تروریست های فعال قرار دارند و در تلاشند تا به آمریکا آسیب برسانند.

پایگاه اینترنتی "خانه شفاف سازی اطلاعات" نیز چندی پیش گزارشی منتشر کرد که در آن آمده بود که تحقیقات نشان می دهد که سیا با استفاده از این نوع عملیات امدادگران و کسانی را که در تشییع جنازه قربانیان حملات آمریکا شرکت می کنند هدف قرار می دهد.

انتهای پیام/ن.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول