اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رتبه پنجم در شأن یک تیم کهکشانی نیست

تیم گیتی پسند تنها روی کاغذ شانس صعود دارد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال گیتی پسند که پیش از آغاز فصل قرار بود در قالب یک تیم کهکشانی برای والیبال اصفهان افتخار آفرینی کند، در چند هفته مانده به پایان مسابقات مرحله گروهی، شانس اندکی برای حضور در جمع مدعیان دارد.

تیم گیتی پسند تنها روی کاغذ شانس صعود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تنها نماینده والیبال شهر اصفهان در این هفته در شرایطی به میدان می‌رود که سرنوشت صعود به مرحله پلی‌آف و حضور در جمع تیم‌های برتر لیگ در دست این تیم نیست و شاگردان سیچلو باید همه چیز را به قضا و قدر بسپارند تا مشخص شود که در ورزش همه چیز پول خرج کردن نبوده و صرف حضور ملی‌پوشان در یک تیم دلیلی برای مدعی بودن آن تیم نیست.

گیتی پسند که در حال حاضر با 40امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی جای دارد، برای رسیدن به مرحله نهایی، علاوه بر اینکه باید دیدارهای باقی مانده را با برد پشت سر بگذارد، باید منتظر شکست تیم شهرداری ارومیه باشد.

اما به نظر می‌رسد که امیدواری برای صعود نماینده اصفهان چندان منطقی نباشد زیرا تیم ارومیه با 7امتیاز بیشتر از گیتی پسند در یک رده بالاتر ایستاده و نماینده اصفهان تنها روی کاغذ برای صعود شانس دارد و در واقعیت باید این تیم را حذف شده محسوب کرد.

این تیم در شرایطی نخستین سال حضور در لیگ برتر را پشت سر می‌گذراند که با سرمایه گذاری بالایی وارد لیگ شده و بعید نیست مالکان این تیم خصوصی بعد از تجربه ناموفق این تیم، قید تیم داری در رشته والیبال را بزنند.

*سیچلو: هنوز امیدواریم

گیتی پسند که فصل را با هدایت مصطفی کارخانه آغاز کرد، به نیم فصل نرسیده و بعد از نتایج ضعیف، شاهد استعفای وی از این تیم بود و مؤمنی مقدم دستیارش جانشین وی شد.

بعد از چند شکست متوالی، دستیار کارخانه نیز از سمت خود برکنار و سیچلوی آرژانتینی جانشین وی شد.

سیچلو در مدتی که هدایت این تیم را بر عهده داشته، نتوانسته تأثیر مثبتی بر این تیم داشته باشد و گیتی پسند با مربیگری وی نیز در جمع مدعیان حضور نداشته است.

سرمربی تیم والیبال گیتی پسند در آستانه مصاف با تیم کاله مازندران با امیدواری از شرایط تیمش صحبت می‌کند.

وی با بیان اینکه با وجود شانس کم گیتی پسند برای صعود به مرحله پلی‌آف اما تا آخرین لحظه برای قهرمانی می‌جنگیم، گفت: مقابل کاله باید بهتر از دیدار برابر هاوش بازی کنیم زیرا تنها به برد نیاز داریم.

سیچلو افزود: ارومیه هفته پیش برابر حریف خود پیروز شد اما به هر حال باید از فرصت باقی مانده نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول