اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 12 مرحله انجام شده است

واریز 14 میلیارد ریال یارانه به حساب خانوارهای سیستان و بلوچستانی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: طی دوازده مرحله مبلغ 14 میلیارد و 660 میلیون ریال به حساب خانوارهای این استان واریز شده است.

واریز 14 میلیارد ریال یارانه به حساب خانوارهای سیستان و بلوچستانی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌ و بلوچستان، رجبعلی شیخ‌زاده اظهار داشت: این امر موجب بهبود سطح زندگی مردم استان و امیدواری آنها به اجرای عدالت اجتماعی و رفع تبعیض در برخورداری‌های اقتصادی و اجتماعی شده است.

وی افزود: در راستای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها و به منظور بررسی اعتراضات افرادی که یارانه آنها از مرحله ششم به دلیل ناکافی بودن اطلاعات ارائه شده یا فقدان احراز صحت آن از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها قطع شد، هفتمین کمیسیون ماده 10 استان برگزار شد.

شیخ زاده ضمن تاکید بر ضرورت همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در بررسی مدارک و اسناد دریافت شده از مراجعان، خواستار تسریع در بررسی پرونده‌ها از سوی فرمانداری‌ها، اعلام نظر و ارائه نتایج دراین زمینه شدند.

وی خاطرنشان کرد: از تاریخ اعلام دریافت مدارک تاکنون 143 پرونده متعلق به شهرستان‌های زاهدان، زابل، ایرانشهر، چابهار، سرباز، سراوان،نیکشهر و دلگان در مرکز پاسخگویی استانداری و فرمانداری‌ها تشکیل و تعداد 102 پرونده در جلسات کمیسیون ماده 10 استان بررسی و افرادی که واجد شرایط دریافت یارانه نقدی بودند به سازمان هدفمندی یارانه‌ها اعلام تا نسبت به واریز وجوه یارانه آنان اقدام شود.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول