اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/اختصاصی فارس/

کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در کرمان اعلام شد

خبرگزاری فارس: اسامی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان در استان کرمان اعلام شد.

کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در کرمان اعلام شد

احمدعلی مقدم سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان کرمان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: مردم با حضور خود ‌در روز 12 اسفند سال جاری در پای صندوق‌های رای انتخابات پرشور و باشکوه دیگری را رقم می‌زنند.

وی افزود: حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال خود نشان دهنده حضور دشمن‌شکن در انتخابات مجلس نهم است و پاسخ دندان‌شکنی به استکبار و عوامل آن توسط امت بیداری ایران اسلامی داده می‌شود.

مقدم با اشاره به اینکه مردم با وجود همه جوسازی‌های صورت گرفته و همه تحریک‌های که دشمنان داخلی و خارجی انجام دادند تا حضور کم رنگ‌تری داشته باشند، بیان داشت: مردم هوشیار و بصیر ما یک بار دیگر با حضور باشکوه خود حماسه دیگری آفریدند و نشان دادند، مردم به نظام، انقلاب و ولایت وفادار هستند و این وفاداری مردم روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

وی بیان داشت: این وفاداری و حضور مردم در تمام مراحل انقلاب و جایی که احساس کردند، باید بیایند و در صحنه حضور داشته باشند، صورت گرفت و تکلیف و بار مسئولیت روی شانه مسئولان سنگین‌تر می‌شود.

سخنگویی جبهه متحد اصولگرایی استان کرمان تصریح کرد: هیچ کوتاهی و قصوری از هیچ مسئولی در مطالبات به حق مردم انقلابی و ولایت‌مدار قابل قبول نیست و مسئولان باید هر چه در توان دارند در راستای برآورد مطالبات به حق مردم تلاش کنند و یک خدمتگزار برای مردم با بصیر، هوشیار و آگاه و برای انقلاب باشند.

مقدم عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند «ان‌شاءلله انتخابات پرشور است» و این حضور همانند حضور 9 دی و راهپیماییی 22 بهمن صورت می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: جبهه متحد اصولگرایان ساز و کارش این است، ابتدا نظر جبهه شهرستان اخذ و به جبهه استان ارائه می‌شود و جبهه استان آن را در اختیار جبهه اصولگرایی کشور قرار می‌دهد و در جبهه کشوری اقدام لازم تبیین می‌شود.

مقدم افزود: در استان کرمان 9 حوزه انتخابی داریم که 10 نماینده از این حوزه‌ها به مجلس راه می‌یابند و از این 9 حوزه انتخابی هفت حوزه آن لیست نهایی جبهه متحد اصولگرایان مشخص شده است و بر اساس در شهرستان‌های کرمان و راور محمد مهدی زاهدی و غلامرضا کرمی و در شهرستان بافت علیرضا منظری توکلی مورد حمایت هستند.

وی بیان داشت: جبهه متحد اصولگرایان در  شهرستان شهربابک از سردار حسین فتاحی، شهرستان زرند و کوهبنان از حسن رحمانی، شهرستان بم، ریگان، فهرج و نرماشیر از حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی و در شهرستان سیرجان و بردسیر از شهباز حسن‌پور حمایت می‌کند.

مقدم عنوان کرد: در شهرستان‌های کهنوج، رودبار جنوب، منوجان، فاریاب و قلعه‌گنج حجت‌الاسلام محمدرضا امیری مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان است و در دو حوزه انتخاباتی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد و همچنین شهرستان انار و رفسنجان هنوز نماینده جبهه متحد اصولگرا مشخص نشده و به احتمال زیاد فردا اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم همه کاندیدهای ما رای بیاورند، اما به هر حال فضا، فضایی رقابتی است و آنچه مردم انتخاب کنند، مورد احترام ما است.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان در استان کرمان اذعان داشت:  کاندیداها به ویژه کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان باید اخلاق انتخاباتی و تقوا سیاسی را در رقابت رعایت کنند و دوران رقابت تمام می‌شود و بعد از آن دوران رفاقت باید باشد.

مقدم گفت: کاندیداها خیلی مراقبت کنند تا در تبلیغات انتخاباتی فضا ملتهب نشود و این مسئله سوژه به دست رقیب و دشمن می‌دهد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول