اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر نیرو:

برای رفع محرومیت‌ها باید جهاد‌گونه تلاش کرد

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر نیرو گفت: در دولت‌های نهم و دهم توجه ویژه‌ای به روستاها شده اما محرومیت‌ها زیاد است که باید با همت و تلاش مضاعف برای ریشه‌کن کردن این محرومیت‌ها گام برداشته شود.

برای رفع محرومیت‌ها باید جهاد‌گونه تلاش کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان‌و‌بلوچستان، ثمره هاشمی اظهار داشت: مقام معظم رهبری مایه برکت در نظام هستند و ما باید به واسطه وجود این نعمت الهی در جمع و دوران خود ببالیم و از خداوند منان آرزوی صحت و سلامتی برای وجود مبارک رهبری معظم انقلاب کنیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی نیز نعمتی بزرگ بود که خداوند متعال به واسطه حضرت امام خمینی (ره) به ما عرضه کرد.

هاشمی بیان کرد: تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی نیز از نعمت‌های الهی بشمار می‌آید که ما باید در راستای وظیفه‌ای که برعهده گرفته‌ایم در سایه ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش در ارائه‌ این خدمت به مردم ولی نعمتانمان تلاش کنیم.

مشاور وزیر نیرو اشاره کرد: امسال را مقام معظم رهبری سال جهاد اقتصادی معرفی کردند که باید کار و تلاش‌های جهادگونه چهره محرومیت را از استان بزداییم.

وی به دوران قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت: با توجه به آمارهای ارائه شده در قبل از انقلاب تنها 119 روستا دارای شبکه آب آشامیدنی بوده که در حال‌حاضر این عدد به 2 هزار و 628 روستا در استان رسیده است.

وی بیان داشت: در دولت‌های نهم و دهم توجه جدی به روستاها شده اما محرومیت‌ها زیاد است که باید با همت، تلاش مضاعف و جهاد گونه برای ریشه‌کن کردن این محرومیت‌ها گام برداشته و خدمت‌رسانی به روستاییان را بعنوان اولویت سال 1391 صنعت آب و فاضلاب در دستور کار صنعت آب و فاضلاب کشور قرارداد.

مدیرعامل شرکت آبفا خاطرنشان کرد: منابع آبی زیادی دراین استان وجود دارد که آب‌های آنها شور است و باید تلاش کنیم با استفاده از تکنولوژی‌های نو و استفاده از دستگاه‌های آب‌شیرین کن این آب‌ها را قابل مصرف کنیم.

وی گفت: باید بر عملکرد مشاوران و کارشناسان فنی که در صنعت با ما کار می‌کنند  نظارت داشته باشیم تا بتوانیم در کاهش هزینه تمام شده پروژه‌ها گام موثری برداریم.

ثمره هاشمی گفت: وظیفه اصلی ما خدمت و آبرسانی به مردم است که این وظیفه ضرورت همکاری جدی بین شرکت‌های آبفای روستایی و شهری را می‌طلبد.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول