اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت پرورش اندام استان اصفهان:

برگزاری رقابت‌های پرورش اندام در تاریخ بی سابقه بود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پرورش اندام استان اصفهان گفت: برگزاری رقابت‌های پرورش‌اندام و بادی‌کلاسیک قهرمانی کشور که در اصفهان برگزار شد، در تاریخ برگزاری این مسابقات بی‌سابقه بود.

برگزاری رقابت‌های پرورش اندام در تاریخ بی سابقه بود

جواد پرورش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های پرورش‌اندام و بادی‌کلاسیک قهرمانی باشگاه‌های کشور که روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته گذشته به میزبانی اصفهان برگزار شد از نظر سیستم اجرا، صحنه‌آرایی، امکانات، خوابگاه و حضور تماشاگران در تاریخ برگزاری این رقابت‌ها بی‌نظیر و بسیار عالی بود.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها در سال‌های گذشته با 200 نفر شرکت کننده برگزار می‌شد، اما این رقابت‌ها که در اصفهان برگزار شد، حدود 400 نفر شرکت کننده حضور داشتند که این امر در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.

رئیس هیئت پرورش‌اندام استان اصفهان بیان داشت: این رقابت‌ها در چهار رده سنی در بخش بادی‌کلاسیک و سه رده سنی در قسمت پرورش‌اندام برگزار شد.

وی هم‌چنین تصریح کرد: استان اصفهان در این رقابت‌ها بسیار خوب ظاهر شد و در رده پرورش‌اندام جوانان سوم و در بادی‌کلاسیک به رتبه دوم و هم‌چنین در رده بزرگ‌سالان و پیش‌کسوتان پرورش‌اندام نیز به رتبه نخست دست پیدا کرد.

پرورش افزود: استان اصفهان به ویژه در رده بزرگسالان بسیار عالی بود و بالاتر از سایر استان‌ها به ویژه تهران ایستاد که این امر موجبات خرسندی فراوانی را به وجود آورد.

وی هم‌چنین به رقابت‌های مچ‌اندازی قهرمانی کشور اشاره کرد و افزود: این مسابقات نیز در پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری به میزبانی اصفهان و در سالن 17 شهریور زرین‌شهر برگزار می‌شود.

رئیس هیئت پرورش‌اندام استان اصفهان تأکید کرد: در رقابت‌های مچ‌اندازی، ورزشکاران چپ‌دست در روز پنج‌شنبه و افراد راست‌دست نیز در روز جمعه هفته جاری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول