اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عدم رعایت نکات ایمنی حادثه ساز شد

مسمومیت اعضای خانواده 6 نفره با گاز منو اکسید کربن

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از مسمومیت اعضای یک خانواده شش نفره با گاز منواکسید کربن خبر داد.

مسمومیت اعضای خانواده 6 نفره با گاز منو اکسید کربن

محمدجواد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان داشت: مرکز اورژانس 115 قم در 24ساعت گذشته  هزار و 182 تماس تلفنی را پاسخ داده است که منجر به انجام 143 مأموریت شده است.

وی در ادامه افزود: از این تعداد 50 مورد آن مربوط به تصادفات شهر و جاده بوده است و 93مورد آن نیز موارد قلبی، تنفسی، سقوط و ... بوده است.

باقری با اشاره به موارد شاخص مأموریت‌های این مدت اضافه کرد: بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با تریلی در فلکه شهر قائم به جمکران یک نفر مجروح شد که با حضور پرسنل اورژانس در محل حادثه فرد مجروح توسط یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مرکز درمانی نکویی منتقل شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: طی تماس مردمی با مرکز اورژانس 115 مبنی بر مسمومیت یک خانواده شش نفره با گاز منواکسیدکربن در خیابان امام، پس از حضور پرسنل اورژانس 115 در محل حادثه و انجام اقدامات اولیه درمانی پنج نفر از مصدومین در محل درمان شده و یک نفر نیز برای تکمیل مراحل درمانی به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شد.

باقری همچنین از برق گرفتگی و سقوط مردی 35 ساله در شهرک شکوهیه با شدت مصدومیت بالا خبر داد و افزود: با حضور پرسنل اورژانس 115 در محل حادثه فرد مذکور توسط یک دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شد.

انتهای پیام/س30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول