اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام ‌جمعه کرمانشاه:

هیچ قدرتی توان ایستادگی در برابر ملت ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: امام‌ جمعه کرمانشاه گفت: مردم با حضور پرشور خود در یوم‌الله 22 بهمن پاسخی محکم به تحریم‌های آمریکا دادند و انروز هیچ قدرتی توان ایستادگی در برابر ملت ایران را ندارد.

هیچ قدرتی توان ایستادگی در برابر ملت ایران را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز‌جمعه امروز اظهار کرد: مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی افراد باصلابت و خدمتگزاران صادق را انتخاب کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت جدی مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نامزد‌های انتخاباتی از مواضع قدرت فاصله بگیرند و بر اساس هدایت‌های مقام معظم رهبری حرکت کنند.

خطیب جمعه کرمانشاه اضافه کرد: هر آنچه مقام معظم رهبری می‌فرمایند به صلاح همه ملت است.

وی با اشاره به اینکه سخنان مقام معظم رهبری، نصیحت برای همه مسلمین جهان است تصریح کرد: هدایت ایشان هدایت خدایی و اسلامی است، لذا امروز می‌بینیم اسلام به واسطه هدایت‌گری‌های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در دنیا می‌درخشد.

علما با اشاره به نشأت گرفتن جنبش‌های بیداری اسلامی و وال‌استریت از انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: باید سعی کنیم در همه شئون الگو بوده و مراقب اعمال خود باشیم.

مصطفی علما یادآور کرد: نمایندگان مجلس باید بر همه امور کشور سیطره داشته باشند تا بتوانند موفق عمل کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: مردم با حضور پرشور و دشمن‌شکن خود در یوم‌الله 22 بهمن پاسخ تحریم‌های آمریکا را داده‌اند و همین حضور باصلابت را در 12 اسفند به منصه ظهور برسانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تنها نظامی است که چنین پشتوانه مردمی دارد.

وی افزود: از اول انقلاب تاکنون خود مردم در برهه‌های حساس این کشور را با هدایت رهبری مدیریت کرده‌اند. لذا هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر ملت ایران بایستد.

امام‌جمعه با اشاره به 29 بهمن و قیام مردم تبریز به مناسبت چهلمین روز شهادت شهدای قم در سال 56 اظهار کرد: این قیام‌ها معنایش ایمان، بیداری و اقدام به موقع مردم بود که باعث شد انقلاب در سال 57 به ثمر برسد.

علما تصریح کرد: اول اسفند روز شهادت شیخ‌فضل‌الله محلاتی نماینده امام در سپاه پاسداران روز روحانیت و دفاع مقدس است.

وی افزود: روحانیت با تمام وجود از انقلاب و امام دفاع کرده‌اند و جمعیت زیادی از روحانیون در این راه مقدس جان خود را فدا و به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول