اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

وضعیت دولت اوباما همانند دولت گورباچف در هنگام فروپاشی شوروی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بندرعباس گفت: وضعیت دولت اوباما همانند وضعیت دولت گورباچف در هنگام فروپاشی شوروی است.

وضعیت دولت اوباما همانند دولت گورباچف در هنگام فروپاشی شوروی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه حضور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن مثال‌زدنی بود از حضور مردم هرمزگان در این مراسم تشکر کرد و اظهار داشت: ملت ایران ملتی است که با نثار خون‌هایی بسیار انقلاب را به اینجا رسانده است.

وی با بیان اینکه آینده و اقتدار نظام و انقلاب ایران با نثار این خون‌ها تضمین شده، ادامه داد: دشمن به خیال خود می‌تواند با دلسرد کردن و تهدید، مردم را از انقلاب نا امید کند.

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: بی انصافی دشمنان به حدی است که راهپیمایی میلیونی 22 بهمن را به نوعی در رسانه‌های خود انعکاس دادند که انگار در این راهپیمایی تنها هزاران نفر بیشتر حضور نداشته‌اند.

نعیم‌‌آبادی خطاب به نمازگزاران با بیان اینکه باید استکبار را بیش از پیش شناخت گفت: نباید از آرمان‌های خود کوتاه آمد و موجبات شادی و خوشحالی دشمنان را فراهم آورد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین ادامه داد: امروز حتی تصمیم‌گیران کاخ سفید نیز اعلام کرده‌اند که وضعیت کنونی دولت امریکا و اوباما شبیه دولت گورباچف در موعد قبل از فروپاشی شوروی است.

نعیم‌آبادی با بیان اینکه هر لحظه احتمال فروپاشی امریکا وجود دارد اضافه کرد: مردم امریکا خود نیز دانسته‌اند که ریشه بدبختی آنها در وال استریت است نه واشنگتن.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری انتخابات و بیان اینکه وعده‌هایی از طرف کاندیداها داده می‌شود متذکر شد: راهسازی و خانه سازی‌ کار دولت است و نه نماینده مجلس و در این راستا باید گفت کاندیداها باید برنامه‌های خود را ارائه دهند نه اینکه وعده‌های غیرمرتبط بدهند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: باید نخبگان وارد امور انتخاباتی شوند و پیرامون انتخاب کاندیدای اصلح مردم را راهنمایی کنند.

به گفته امام جمعه بندرعباس، در صورت عدم ورود نخبگان به صحنه انتخابات بازهم شاهد وجود مشکلات هستیم.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول