اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میناب:

برخورد با مفسدان اقتصادی باید بازدارنده و پشیمان کننده باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه میناب گفت: برخورد دستگاه قضایی با مفسدان اقتصادی باید بازدارنده و پشیمان کننده باشد.

برخورد با مفسدان اقتصادی باید بازدارنده و پشیمان کننده باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، حجت الاسلام میرزا حسین معتمدی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به نزدیکی برگزاری دادگاه ویژه فساد بانکی اخیر در کشور اظهار داشت: اگر برخورد قاطع و عبرت آموز با این افراد صورت نگیرد هزاران شهرام جزایری سربلند می‌کنند که آن وقت دیگر اوضاع غیرقابل کنترل می‌شود.

امام جمعه میناب در ادامه عنوان کرد: برخورد قاطع و قانونی با مفسدان اقتصادی خواست مردم است.

معتمدی‌فر در ادامه با اشاره بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز گفت: هیچ کدام از مسئولان به اندازه رهبر انقلاب نتوانسته مردم کشور را خوب بشناسد.

این مسئول ابراز داشت: دوست و دشمن در شناخت مردم و مقام ملت و هوشیاری آنان عاجز و ناتوان هستند.

وی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به عنوان عنصری خیره کننده برای جهانیان نام برد و اضافه کرد: وقتی که امام راحل در وصیتنامه خود با دلی آرام و قلبی مطمئن از ملت خداحافظی می‌کند بیانگر اطمینان بنیانگذار انقلاب از حضور مردم در صحنه‌ها و حمایت آنان از انقلاب است.

امام جمعه میناب گفت: انقلاب اسلامی ایران طوفان‌های زیادی را پشت سر گذاشته ولی اقدام و حضور به موقع مردم توانسته نظام را به سلامتی هر چه تمام‌تر از این طوفان‌ها نجات دهد و توطئه دشمنان را خنثی کند.

معتمدی‌فر تصریح کرد: پیام مردم ایران در راهپیمایی‌های مختلف این است که امام، انقلاب، ارزش‌ها و شهدا عزیزترین میراث ملت هستند که مردم آنها را با دنیا عوض نمی‌کنند.

وی ابراز داشت: ملت ایران با اتحاد، انسجام و همدلی در کنار یکدیگر هستند و هر وقت رهبری اراده کند در مقابل دنیا سپر می‌کنند.

این مسئول با برشمردن وظایف مسئولان در قبال مردم گفت: مسئولان باید با مردم همراه و با آنان صادق باشند، ولی بنده صداقت مسئولان با مردم میناب را آنگونه که شایسته است نمی‌بینم.

معتمدی‌فر یادآور شد: دهه فجر و 22 بهمن آمد و رفت، بلوار آل محمد (ص)، بلوار زهوکی، استخر شنا و جاده میناب تا دو راهی رودان همچنان نیمه کاره مانده و وضعیت شهری نیز انگار قرار نیست تکان بخورد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز با اشاره به انقلاب‌های منطقه و موج بیداری اسلامی گفت: خاندان آل خلیفه برنامه‌ای را تحت عنوان واگذاری بحرین به عربستان در دست اقدام دارند در حالی که اگر به پیشینه بحرین و تاریخ آن نگاهی مختصر شود مشاهده می‌شود هنوز مهر جدایی بحرین از ایران خشک نشده است.

امام جمعه میناب متذکر شد: بحرین جدا شده ایران و کشوری اسلامی و مستقل است و اگر قرار است به جایی ملحق شود آن کشور ایران است.

معتمدی‌فر بر حضور مردم در پای صندوق‌های رای و نیز محافل و مجالس قرآنی تاکید کرد و اذعان داشت: برخی دشمنان عنوان می‌کنند شیعه نسبت به قرآن بی تفاوت است که مردم باید به این توطئه نیز پایان دهند.

انتهای پیام/ن۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول