اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس:

مقابله با رانت‌خواری راهبرد اصلی مجلس نهم است

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی به عزم جدی مسئولان عالی کشور برای مبارزه با رانت‌خواری اشاره کرد و گفت: این‌گونه که از شواهد و قرائن پیداست، راهبرد اصلی مجلس نهم مقابله و مبارزه جدی با پدیده زشت رانت‌خواری خواهد بود.

مقابله با رانت‌خواری راهبرد اصلی مجلس نهم است

سید قدرت‌الله حسینی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه رهبری از برخی موضوعات در کشور به شدت ناراحت و نگران بوده‌اند و متاسفانه ما مسئولان به آن کمتر توجه می‌کنیم، بیان داشت: یکی از این موضوعات مربوط به سودجویی و منفعت‌طلبی برخی افراد دارای نفوذ است که تاکنون برخورد جدی با آن‌ها صورت نگرفته است.

وی به ولایتمداری در قول و عمل اشاره کرد و گفت: ولایتمداری در عمل ایجاب می‌کند که دغدغه‌های رهبری را تحلیل کرده و برای برطرف کردن آن‌ها از همه توانی که در مسئولیت‌ها داریم استفاده کنیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: این انقلاب برای آن شکل گرفت که عده‌ای نتوانند بر گرده مردم سوار شوند و خون آن‌ها را مکیده و منافع مملکت را به یغما برند.

نماینده دو شهرستان باشت و گچساران در مجلس تصریح کرد: علاوه بر دشمنان خارجی که چشم دیدن این نظام و انقلاب را ندارند، بزرگترین دشمن داخلی این کشور زراندوزان و رانت‌خواران هستند که باید برای از سر راه برداشتن آن‌ها همه مردم و مسئولان پشت سر رهبری قرار گرفته و اجازه ندهند دسترنج مردم و بیت‌المال بیش از این به یغما برود.

حسینی‌پور با انتقاد از کارهایی که تاکنون در مراکز تصمیم‌گیری کشور برای مبارزه و مقابله جدی با این پدیده انجام نشده، بیان داشت: مردم بیش از همه از مجلس انتظار برخورد با این گونه زشتی و پلیدی و مردم‌گریزی را دارند که به عقیده ما هنوز از این ظرفیت بزرگ به درستی برای مقابله و مبارزه با این‌گونه افعال استفاده نشده است.

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه در چنین مسائلی می‌توان تنها حرف‌های قشنگ و بی‌فایده زد، تصریح کرد: یک مسئول متعهد و دردمند انقلاب و مردم هیچ‌گاه به واسطه وجود چنین افرادی در کشور خواب به چشم ندارد و رهبری را در این عرصه تنها نمی‌گذارد.

وی ولایت‌مداری را همراهی در عمل با رهبری دانست و گفت: مجلسی ولایتمدار است که بتواند هر روز و در هر جلسه خود یکی از خواسته‌های ولی‌فقیه را عملیاتی کند که اگر این‌گونه شود اداره کشور و غلبه بر مشکلات به سادگی انجام خواهد شد.

حسینی‌پور با بیان اینکه رهبری و مردم از مجلس نهم انتظار زیادی در راستای مقابله با زراندوزی و رانت‌خواری‌ برخی منفعت‌طلبان دارند، بیان داشت: همه کسانی مورد اعتماد مردم در این دوره قرار می‌گیرند متوجه این موضوع خواهند شد که بخش زیادی از این اعتماد برای مبارزه با چنین پدیده‌های زشتی شکل گرفته است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول