اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

لاوروف و بان کی مون اوضاع در سوریه را بررسی کردند

خبرگزاری فارس: دبیرکل سازمان ملل متحد در ملاقات با وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد که سازمان ملل از تلاش خود برای برون‌رفت از بحران کنونی در سوریه و بررسی همه راه حل‌های ممکن برای این منظور فروگذار نخواهد کرد.

لاوروف و بان کی مون اوضاع در سوریه را بررسی کردند

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «اینترفکس»، "بان کی مون" دبیر کل سازمان ملل متحد در دیدار با "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که سازمان ملل همه راه حل‌های ممکن برای برون‌رفت از بحران کنونی در سوریه را مورد بررسی قرار می‌دهد.

در پایگاه اینترنتی سازمان ملل در توییتر آمده است، در جریان دیدار بان کی مون و سرگئی لاوروف که در حاشیه نشست سازمان ملل در وین در خصوص مبارزه با قاچاق مواد مخدر صورت گرفت، طرفین به بررسی اوضاع پیرامون سوریه پرداختند و دبیر کل سازمان ملل بر اهمیت هر چه سریعتر متوقف شدن خشونت‌ها و خونریزی‌ها در این کشور تاکید کرد.

علاوه بر این دبیر کل یادآور شد که سازمان ملل متحد همه گزینه‌ها برای حل و فصل نهایی مشکلات در سوریه، بعنوان یکی از اعضای خود را مورد بررسی قرار می‌دهد و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

لاوروف همچنین روز گذشته در حاشیه این نشست با "آلن ژوپه" همتای فرانسوی خود نیز دیدار و با وی در خصوص اوضاع پیرامون سوریه  و راه‌های حل بحران در این کشور گفت‌وگو کرد.

لازم به یادآوری است که "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه و "میخائیل فرادکوف" رئیس سرویس امنیت و اطلاعات خارجی این کشور در تاریخ 7 فوریه در سفر کوتاهی به سوریه با "بشار اسد" رئیس جمهوری این کشور دیدار و پیام "دمیتری میدویدیف" رئیس‌جمهوری روسیه را تقدیم وی کردند.

انتهای پیام/آ.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول