اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسمی

مدال‌آوران ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر کردستان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: با حضور مسئولان استانی و در مراسمی باشکوه از مدال‌آوران مسابقات دهه مبارک فجر استان تجلیل به عمل آمد.

مدال‌آوران ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر کردستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در مراسم تجلیل از مدال‌آوران دهه ‌فجر که در سالن آمفی تئاتر اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار داشت: ورزشکاران در کنار فعالیت‌های ورزشی در عرصه‌های مختلف باید روحیه جوانمردی خود را تقویت کنند و الگوی مناسبی از نظر اخلاقی برای جوانان و نوجوانان جامعه باشند.

فرهاد عبداللهی افزود: در دهه مبارک فجر و ویژه برنامه‌های سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بیش از 166 مسابقه و همایش ورزشی برگزار شد که 55 برنامه مربوط به ورزش‌های همگانی و 111 برنامه نیز در حوزه ورزش قهرمانی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این دهه مبارک نیز با اعتباری بیش از 15 میلیارد ریال بیش از 3 هزار و 300 مترمربع بر فضای سرانه ورزشی استان افزوده شد.

عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: برای رسیدن به مقام‌های قهرمانی، ورزشکاران باید اخلاق، رفتار و معنویت در اخلاق ورزشی همراه با مردانگی و جوانمردی را داشته باشند، تا همچنان ورزشکاران کردستان و ایران سرآمد و از آنان به عنوان الگوهایی در جامعه یاد ‌کنند.

وی با اشاره به حماسه‌آفرینی ورزشکاران کردستانی در راهپیمایی 22 بهمن امسال تصریح کرد: امید است جامعه ده‌ها هزار نفری ورزشکاران استان همچون سنوات گذشته بار دیگر در 12 اسفندماه با حضور حداکثری خویش در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

عبداللهی خاطر نشان‌ کرد: جامعه ورزشی استان متشکل از جوانان و نوجوانان آینده‌ساز کشور اسلامیمان بوده و حضور پرشور آنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در کنار فعالیت‌های ورزشی می‌تواند پاسخ مستحکمی به دشمنان اسلام و نظام مقدس اسلامی باشد و بار دیگر به جهانیان نشان دهد که ورزشکاران ایرانی از لحاظ اخلاق و معنویات سرآمد همه ورزشکاران جهان هستند.

در ادامه این مراسم نیز از 56 نفر از مدال‌آوران و مسئولان ورزشی استان که در مسابقات دهه مبارک فجر موفقیت‌هایی را کسب کرده بودند تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول