اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجلس:

دشمنان به دنبال انحراف جوانان از انقلاب و اسلام هستند

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس گفت: امروز مرزبانی از تفکرات شیعه اهمیت بسیار زیادی دارد و علامه عسکری نمونه بارزی از این مرزبانان بود.

دشمنان به دنبال انحراف جوانان از انقلاب و اسلام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم ‌علی لاریجانی ‌در نخستین همایش علامه عسکری که در مرکز همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، ‌با بیان اینکه علامه عسکری شخصیت بسیار بالایی دارد، اظهار داشت: شخصیت و آثار این بزرگوار آنقدر تاثیرگذار است که در تمام جهان اسلام برای مسلمانان شناخته شده است.

وی با بیان اینکه از خصوصیت این عالم وارسته این است که در میدان حریف با مستنداتی که خودشان دارند از حریم فکری شیعه دفاع کرده است، بیان داشت: علامه عسکری شخصیتی بود که یک احیای مجدد در تفکرات شیعه داشت و خیلی از مفاخر شیعه آثار این عالم وارسته را به عنوان منابع پژوهشی مورد مطالعه قرار می‌دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز مرزبانی از تفکرات شیعه اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است، تصریح کرد: امروز هر چه شرایط ایران تغییر می‌کند، فشارها روی شیعه بیشتر می‌شود، چون ایران را مهد تشیع می‌دانند.

وی با بیان اینکه روش علامه عسکری در مقابله با توطئه‌های دشمنان بهترین روش در این مسیر است، خاطر نشان کرد: علامه عسکری در حوزه دین هیچگاه از روش‌های سخت و دشوار استفاده نمی‌کرد و از روشی استفاده می‌کرد که برای عموم مردم قابل فهم باشد.

لاریجانی با بیان اینکه یکی از تدابیر خوب علامه عسکری کادرسازی برای جهان اسلام بود، اظهار داشت: دانشکده اصول دین که توسط این عالم وارسته تاسیس شد، توانسته است مدیران بزرگی را تربیت کند و نوری مالکی و ابراهیم جعفری از کشور عراق نمونه‌ای از این مدیران هستند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن توطئه‌های بسیار زیادی علیه اسلام انجام می‌دهد و سعی دارد تا نسل جوان ما را گمراه کند، یادآور شد: القاء شبهات امروز یکی از مهم‌ترین توطئه‌های دشمنان علیه اسلام است، آنها می‌خواهند تا ذهن جوانان و مردم ما را از انقلاب و اسلام منحرف کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه علامه عسکری با تاسیس دانشگاه اصول دین وارد میدان کارزار با این توطئه دشمنان شد، اظهار داشت: ما باید راه این عالم وارسته را ادامه دهیم و سربازانی تربیت کنیم که اعتقادات محکمی داشته باشند تا بتوانند اعتقادات مردم را مستحکم سازند.

انتهای پیام/‌ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول