اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) صورت گرفت

مراسم چهلم‌ درگذشت حاج ذبیح‌الله بخشی برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با چهلمین روز درگذشت پیر‌دلاور جبهه‌های جهاد خانواده شهدا و امت حزب‌الله با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام والای ابوشهیدان ادای احترام کردند.

مراسم چهلم‌ درگذشت حاج ذبیح‌الله بخشی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مراسم چهلم‌ درگذشت حاج ذبیح‌الله بخشی با حضور خانواده معظم شهدا، فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و امت حزب‌الله و همیشه در صحنه ایران اسلامی در مهدیه گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

در این مراسم معنوی سعید قاسمی به بیان خاطرات از حاج بخشی پرداخت و حمید نیک‌دل در ثنای اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام مدیحه‌سرایی کرد.

‌اقشار مختلف جامعه آمده بودند تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بخشی بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند.

ذکر اهل بیت عصمت و طهارت و شعارهای به یادگار مانده از حاج بخشی از جمله «حسین حسین می‌گیم می‌ریم کربلا»، «ماشاالله حزب‌الله» روحانیت خاصی به این محفل معنوی بخشیده بود.

عکس‌های حاج بخشی در دستان اکثریت حاضران در این مراسم از جمله نوجوانان و جوانان قابل رویت بود.

حضور جانبازان هشت سال دفاع مقدس و جانبازان ضایعه نخاعی که با ویلچر خودشان را به این مراسم رسانده بودند از جمله شاخصه‌های این مراسم بود.

در پایان این مراسم نیز امت حزب‌الله و شهید پرور ایران اسلامی به همراه حاج علی فضلی و حاج سعید قاسمی با حضور بر سر مزار هم‌رزم و همراه هزاران شهید به مقام والای حاج ذبیح‌الله بخشی ادای احترام کردند.

‌انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول