اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز برگزار شد

نخستین گردهمایی بزرگ عشایر و کوچ‌نشینان در زرآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور عشایری شهرستان کنارک گفت: صبح امروز نخستین گردهمایی بزرگ عشایر و کوچ‌نشینان بخش زرآباد برگزار شد.

نخستین گردهمایی بزرگ عشایر و کوچ‌نشینان در زرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ضرغام بهادری امروز در این گردهمایی که در سالن بخشداری زرآباد برگزار شد، اظهار داشت: تاکنون اقدامات بسیار خوبی برای عشایر منطقه انجام شده است و باید اقدامات بهتری برای بهبود وضعیت کنونی به وضعیت مطلوب انجام داد.

وی افزود: جمعیت عشایری بخش زرآباد 400 خانوار است که در قالب چهار کانون مشغول به فعالیت هستند.

بهادری در ادامه از اعلام آمادگی عشایر برای حضور در صحنه انتخابات خبر داد و گفت: عشایر منطقه برای حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارند تا بار دیگر به دشمنان اسلام ثابت کنند که همیشه از آرمان‌های نظام دفاع می‌کنند.

بخشدار زرآباد نیز در این جلسه ضمن برشمردن و تشریح وضعیت عشایر قبل از انقلاب و مقایسه آن با سال‌های بعد از انقلاب، حرکت نظام را حرکتی صعودی و جهادی در راه خدمت به عشایر و بهبود وضعیت معیشت آنان برشمرد.

مجتبی شجاعی با اشاره به صحبت معمار کبیر انقلاب مبنی بر اینکه عشایر ذخایر انقلابند، گفت: عشایر نیز مانند سایر اقشار کشور آماده پرداخت هرگونه هزینه معنوی و حتی جانی برای اعتلای سرزمین ایران اسلامی هستند.

وی به سخنرانی رهبر انقلاب در زمینه عشایر اشاره کرد و گفت: اعلام آمادگی عشایر برای حضور در صحنه انتخابات نشان از بلوغ بالای سیاسی و انگیزه والای اسلامی و ملی برای خلق حماسه‌ای دیگر است.

وی عشایر را مرزبانان بی‌ادعایی عنوان کرد که در کنار خانواده خود آماده دفاع از خاک کشورشان هستند.

این گردهمایی همکاری اداره امور عشایری کنارک، شورای اسلامی شهر، بخشداری و با حضور جمع کثیری از سران عشایر و کوچ‌نشیان برگزار شد.

انتهای پیام/ش10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول