اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل خبر داد

صدور جریمه‌های آنی در محل تخلف

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از صدور و اعمال جریمه‌های آنی برای متخلفان بازار در اردبیل خبر داد.

صدور جریمه‌های آنی در محل تخلف

محمدجعفر عظمایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با فعال شدن گشت‌های کنترل و نظارت تعزیرات حکومتی و با بهره‌گیری از گزارش‌های مردمی و بازرسان اقدام به صدور حکم آنی برای متخلفان بازار می‌کنیم و اجازه نخواهیم داد فردی با استفاده از خلأهای احتمالی به فکر سودجویی خود باشد.

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: بازرسان ما با همراهی گشت‌های تعزیراتی در همان محل وقوع تخلف صدور و اجرای حکم کرده و از ریشه و اساس با تخلف برخورد می‌کنند.

این مسئول در ادامه از ذخیره‌سازی مناسب مایحتاج مردم و میوه شب عید در انبارها و سردخانه‌های استان اردبیل خبر داد.

وی اظهار داشت: از این بابت مردم نباید نگرانی داشته باشند چرا که ما به تدریج و در اسفند ماه کالاهای مورد نیاز را با قیمت مصوب عرضه می‌کنیم.

عظمایی همچنین از همکاری و هماهنگی این سازمان با اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، واحدهای اقامتی، پذیرایی و مراکز ارائه خدمات به گردشگران برای اعمال بازرسی در این ایام خبر داد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ابراز داشت: تجربه نشان داده این شیوه بازرسی نه تنها از تخلفات جلوگیری کرده بلکه به کنترل قیمت نیز کمک کرده است.

این مسئول در پایان سخنان خود پل ارتباط مردم را با مجموعه بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت شماره تلفن گویای 124 اعلام کرد و افزود: مردم می‌توانند هرگونه گزارش متقن خود را از نا‌امن‌ کنندگان فضای اقتصادی بازار خرید و فروش به ویژه در ایام پایانی سال گزارش داده و با دریافت کد رهگیری شکایت خود را نیز در سطوح مختلف پیگیری کنند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول