اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اکران فیلم شور شیرین در مشهد صورت گرفت

دیدار استاندار خراسان رضوی با خانواده شهید کاوه

خبرگزاری فارس: همزمان با اکران فیلم شور شیرین در مشهد، استاندار خراسان رضوی با خانواده شهید کاوه دیدار کرد.

دیدار استاندار خراسان رضوی با خانواده شهید کاوه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمود صلاحی در این دیدار که تعدادی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان نیز حضور داشتند اظهار داشت: شهید کاوه در راستای دفاع از میهن اسلامی و آرمان‌های انقلاب در مقابل دشمنان داخلی رشادت‌های وصف ناپذیری را به یادگار گذاشت و حضوری موثر در صحنه‌های مختلف انقلاب و جنگ تحمیلی داشت.

وی افزود: به برکت خون پاک شهدا اینک شاهد خیزش‌های اسلامی در منطقه هستیم و آرمان‌های امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی و شهدای سرافراز در حال تحقق است و ملت‌های مسلمان با الگوگیری از انقلاب اسلامی علیه مستکبران به پا خواسته‌اند.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: شهدا با عهد و پیمانی که با ولی‌فقیه زمان خود بسته‌اند جان خود را فدا کرده و اینک وظیفه ماست که با بصیرت راه آنان را ادامه دهیم و بدانیم که رمز رستگاری تبعیت از ولی‌فقیه است.

صلاحی در ادامه هنر را مهم‌ترین ابزار برای ماندگاری دانست و از دست اندرکاران ساخت این فیلم تقدیر کرد.

پدر شهید کاوه نیز ضمن ابراز خرسندی از ساخت این فیلم گفت: شخصیت کاوه در فیلم شباهت‌های زیادی به شخصیت واقعی این شهید بزرگوار دارد و با مشاهده این فیلم خاطرات شهید محمود کاوه برای ما تداعی شد.

وی ساخت فیلم‌هایی از این دست را اقدامی بسیار خوب توصیف کرد و گفت: استمرار ساخت این‌گونه فیلم‌ها کمک می‌کند تا نام و یاد شهدا زنده بماند و خاطرات آنان مرور شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول