اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده توپخانه و موشک‌ها و مراکز هماهنگی پشتیبانی آتش ارتش و سپاه در ۸ سال دفاع مقدس:

در تار و پود کشور به فرمان ولایت توجه شود

خبرگزاری فارس: مشاور ارشد و پژوهشگر فرماندهی قرارگاه سازندگی کربلا با بیان اینکه مردم شیراز در انتخابات، حضور دشمن‌شکن دارند، گفت: باید در تمام تار و پود کشور فرمان ولایت مورد توجه قرار گیرد.

در تار و پود کشور به فرمان ولایت توجه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار عباس مشفق بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمام مدیران و مسئولان باید همراه، همگام و همدوش ولایت در راستای خدمتگزاری به مردم ولایت‌مدار گام بردارند.

مشاور ارشد و پژوهشگر فرماندهی قرارگاه سازندگی کربلا با اشاره به حضور خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: اگر شرایط و وضعیت فعلی شهر و استان مطلوب بود بر خود تکلیف حضور نمی‌دیدم.

وی گفت: آمده‌ام تا در این صحنه اندک آبرویی را که طی این سال‌ها جمع کرده‌ام در راه خدمت‌رسانی به مردم هزینه کنم تا شاید با شهیدان هم‌مقصد شوم.

فرمانده توپخانه و موشک‌ها و مراکز هماهنگی پشتیبانی آتش ارتش و سپاه در هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه مردم شیراز در انتخابات حضور حداکثری می‌یابند، بیان کرد: کسانی که مدعی حضور کمرنگ مردم فهیم، نجیب و ولایی شهر شیراز در پای صندوق‌های رای هستند در گمراهی و ضلالت به سر می‌برند، ضمن اینکه سیاست برخی از آنان نیز دامن زدن به منظور تقلیل و کاهش حضور مؤمنانه مردم است تا از این راه به مقاصد شوم و نیات پلید خود برسند و حاشا و کلا که مردم قهرمان و شهیدپرور شیراز اجازه دهند این قبیل اذناب مزدور داخلی و دشمن خارجی به هدف خود نائل شوند.

سردار مشفق با بیان اینکه به طور قطع مردم آگاهانه و با حضور حداکثری یک‌بار دیگر خواب دشمنان را آشفته می‌کنند، تصریح کرد: مردم بزرگوار، دین‌باور و بی‌نظیر شیراز در این دوره از انتخابات در عین حال تمام پیش‌بینی‌های نادرست در پای صندوق‌های رای حضور می‌یابند و ضمن ادای دین و تکلیف الهی و تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام شهیدان، شهیدان سرافراز و مقام معظم رهبری خیال شوم دشمنان خارجی و سرسپردگان داخلی را نقش بر آب می‌کنند.

استاد دروس نظامی دانشکده‌های علوم و فنون سپاه پاسداران با بیان اینکه ما باید حضور با شعور و مبتنی بر ایمان و اعتقاد و باور مردم را به عنوان یک جریان حفظ کنیم تصریح کرد: انتخابات جای مسامحه نیست و کسانی که رای ندهند به فرموده حضرت امام (ره) پیش خدا مسئول هستند.

سردار مشفق در پایان اضافه کرد: با ظرفیت‌های پیدا و ناپیدای غنی و بی‌نظیر این استان آشنا هستم و برای استفاده از تک تک این ظرفیت‌ها برنامه دارم.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول