اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جبهه متحد اصولگرا:

فرهنگ پرسشگری در مردم شیراز ایجاد شود

خبرگزاری فارس: عضو جبهه متحد اصولگرا گفت: باید فرهنگ پرسشگری در مردم شیراز ایجاد شود.

فرهنگ پرسشگری در مردم شیراز ایجاد شود

ضرغام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با تاکید بر پاسخگویی مدیران به مردم اظهار داشت: مسئولان باید در قبال تاخیر در مدت زمان افتتاح پروژه‌ها پاسخگو باشند.

عضو شورای حقوقی وزارت آموزش و پرورش افزود: اگرچه دریافت به موقع اعتبارات از ملزومات مدیریت در اجرای پروژه‌ها بوده اما در این راستا نقش مسئولان و نمایندگان بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه در اجرای سریع پروژه‌ها نباید غفلتی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: غفلت مسئولان و نمایندگان مجلس در جذب اعتبارات نباید چرخ توسعه این استان را از حرکت بیاندازد.

صادقی تصریح کرد: عدم وجود روحیه پرسشگری و عدم پاسخ‌دهی مسئولان هر دو از عوامل تاخیر در اجرا و افتتاح به موقع پروژه‌هاست.

* سرمایه مردم فارس نباید از استان خارج شود

وی در ادامه با بیان اینکه خارج شدن سرمایه مردم فارس از استان از مظلومیت‌های فعلی این استان است، تصریح کرد: در حالی که استان ما برای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی خود به اعتبارات نیاز دارد نباید سرمایه‌گذاری و پس‌انداز مردم در بانک‌ها در استان‌های دیگر هزینه شود.

صادقی گفت: مسئولان نباید اجازه دهند بانک‌ها سرمایه مردم را از این استان خارج کنند چراکه با جذب این اعتبارات می‌توان شاهد توسعه سریع‌تر و کاهش مدت زمان اجرای پروژه‌های عمرانی بود.

وی در پایان تصریح کرد: اگر مسئولان بانک‌ها به جای اینکه اعتبارات را به خارج از استان سوق دهند آنها را در فارس هزینه کنند رونق اقتصادی بیشتری شکل می‌گیرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول