اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محصولی جدید در تراکتورسازی ایران

ایران تراکتور ITM470 طراحی و تولید کرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: تراکتور ITM470 با توان 47 اسب بخار برای باغات و مزارع کوچک طراحی و تولید شده است.

ایران تراکتور ITM470 طراحی و تولید کرد

 ابوالفتح ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: هزینه تمام شده تولید تراکتور ITM470 در داخل کشور و تراکتورسازی ایران در مقایسه با نمونه مشابه خارجی 8 هزار دلار ارزان‌تر است.

وی با اشاره به ویژگی‌های محصول طراحی شده افزود: شاخص‌های دید استاندارد، رعایت استانداردهای ارگونومی، تجهیز به ترمز روغنی، فرمان هیدرواستاتیک، مجهز به روپس تاشو جهت کاربری در باغات، مجهز به گلگیر و اگزوز مناسب باغات و مزارع، امکان نصب سایبان و کابین، امکان نصب محور محرک جلو، کاهش صدا و افزایش مخزن سوخت به 54 لیتر و ... از جمله ویژگی‌های تراکتور ITM470 است.

این فعال عرصه صنعت کشور در مورد مصرف سوخت این محصول نیز گفت: با توجه به وزن کم این محصول و افزایش بازده در مزارع و در نتیجه به صورت غیرمستقیم کاهش مصرف سوخت در آن اتفاق می‌افتد.

ابراهیمی تاکید کرد: با اضافه کردن آپشن‌های مناسب از جمله بیل مکانیکی، بالابر، باکت لودر و ... به تراکتور ITM470 می‌تواند کاربردهای صنعتی نیز داشته باشد.

وی اضافه کرد: این محصول به صورت نمونه تولید شده و پیش‌بینی می‌شود اواخر نیمه نخست سال آینده نیز تولید انبوه آن آغاز شده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه شود.

عضو کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران نیاز بازار داخلی به این محصول را بیش از 4 هزار دستگاه در سال اعلام کرد و گفت: تراکتورسازی ایران ظرفیت و خطوط تولیدی متناسب برای تولید این محصول و تامین نیاز کشاورزان را دارد.

وی یادآور شد: با توجه به ویژگی‌های محصول یاد شده پیش‌بینی می‌شود این نوع تراکتور در بازارهای جهانی نیز متقاضی فراوانی داشته باشد و زمینه صادرات برای تراکتور ITM470 با توجه به کارآیی‌های متنوع آن فراهم است.

در حال حاضر بیش از 13 نوع تراکتور در رنج‌ها و آپشن‌های مختلف در گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و شرکت‌های زیر مجموعه آن تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول