اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز:

اتوماسیون اداری شهروند الکترونیک باید محقق شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز گفت: شهروند الکترونیک که یکی از طرح‌های اصلی و مهم شهرداری شیراز محسوب می‌شود لازم است که اتوماسیون اداری آن محقق شود.

اتوماسیون اداری شهروند الکترونیک باید محقق شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا حسینی ظهر امروز در حاشیه سفر خبرنگاران اصفهانی به شیراز برای بازدید از پروژه‌های شهری این کلانشهر و نیز افزایش تعامل رسانه‌های دو استان اصفهان و فارس اظهار داشت: طرح شهروند الکترونیک در راستای تکریم ارباب رجوع اجرایی می‌شود.

وی بیان داشت: به دنبال اجرایی این طرح، تمام شهروندان شیرازی با یک کارت ویزیت به حقوق شهروندی خود که مرتبط با شهرداری است، دست می‌یابند.

مدیرعامل سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز تصریح کرد: قبل از اجرای طرح شهروند الکترونیک، احتمال گم شدن سند در اتوماسیون اداری شهرداری بود یا برای پیگیری یک درخواست هر شهروند شیرازی مجبور می‌شد که چند پرونده در بخش‌های مختلف شهرداری تشکیل دهد تا شاید کار آن‌ها پیش رود و این در حالی است که هم‌اکنون شاهد این اتفاقات در سیستم اداری شهرداری شیراز نیستیم.

وی ادامه داد: با اجرای طرح شهروند الکترونیک، هر پرونده در هر بخشی با هر کارشناسی و هر محاسباتی به یک عدد ثابت می‌رسیم.

حسینی از اینکه طرح شهروند الکترونیک در  چهار فاز به اجرا در می‌آید، گفت: فاز صفر و یک آن اتمام شده است و فاز دو  و سه آن در حال اجرا است.

وی گفت: مسئولان شهرداری شیراز از چند سال قبل روی بحث شهرداری الکترونیک با جدیت وارد شدند و به دنبال اجرایی کردن کامل آن هستند.

مدیرعامل سازمان فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری شیراز گفت: شهروند الکترونیک که یکی از طرح‌های اصلی و مهم شهرداری شیراز محسوب می‌شود لازم است که اتوماسیون اداری آن محقق شود.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح شهروند الکترونیک به راحتی عموم مردم شیراز می‌توانند در منازل خود بدون مراجعه به مراکز وابسته به شهرداری مجوز ساختمان خود را بگیرند و با پرداخت عوارض به صورت الکترونیک ، آن را به ثبت قانونی برسانند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول