اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین حج و زیارت ایلام:

تردد انفرادی به کشور عراق ممنوع است

خبرگزاری فارس: جانشین مدیریت حج و زیارت استان ایلام گفت: تردد انفرادی به کشور عراق ممنوع است.

تردد انفرادی به کشور عراق ممنوع است

حسین نیکروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با توجه به این ممنوعیت از هموطنان خواهش می‌کنیم برای عزیمت در ایام نوروز به ادارات حج و زیارت استان‌های محل سکونت خود مراجعه و از گرفتن ویزای انفرادی خودداری کنند.

وی ادامه داد: مدیریت حج ایلام در زمینه ساماندهی زائرین انفرادی سال پر باری داشته و حدود 6 هزار نفر را ساماندهی و اعزام کرده که مورد عنایت ویژه مسئولین بوده و حقیقتا با توجه به وسع و امکانات موجود کاری عظیم بوده است.

این مسئول اضافه کرد: تمام مسئولین شهرستان مهران اعم از فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی و هنگ مرزی و نیروهای خدوم گذرنامه مرزی و پایانه مهران محقق شده که جای تقدیر و تشکر از همه عزیزان را دارد.

نیکروش تصریح کرد: اکنون تردد زوار از مرز بین‌المللی مهران تنها به صورت کاروانی بوده و تردد انفرادی به هیچ عنوان در این مرز انجام نمی‌شود.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به تدابیر اندیشیده شده در حال حاضر تردد در مرز مهران در مقایسه با سال‌های گذشته از سهولت بیشتری برخوردار شده است.

نیکروش تصریح کرد: مرز بین‌المللی مهران یکی از امن‌ترین خروجی‌های کشور جمهوری اسلامی به کشور عراق محسوب می‌شود.

جانشین مدیریت حج و زیارت استان ایلام گفت: این خروجی از سال 82 بازگشایی شده و از آن سال تاکنون میلیون‌ها مسافر و زائر به کشور عراق سفر کرده‌اند.

وی ادامه داد: اکنون این خروجی به کانون تردد زوار و صدور کالا به کشور عراق مبدل شده و همواره مورد استقبال زوار و تجار دو کشور ایران اسلامی و عراق قرار گرفته است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول