اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیگر فیلم بوسیدن روی ماه:

فیلم‌های طنز مضمون اجتماعی مناسبی را دنبال کنند

خبرگزاری فارس: بازیگر نقش مادر شهید در فیلم بوسیدن روی ماه گفت: فیلم‌های طنز مضمون اجتماعی مناسبی را دنبال کنند.

فیلم‌های طنز مضمون اجتماعی مناسبی را دنبال کنند

شیران یزدان‌بخش در حاشیه اختتامیه جشنواره فیلم فجر در اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: من بعد از بازنشستگی تمام اوقات خود را در تالار وحدت و یا تئاتر شهر گذرانده‌ام و تمام عوامل و بازیگران مرا مامان یا خاله صدا می‌کنند و من نیز آنها را بچه‌های خودم می‌دانم.

وی افزود: همراهی خوب کارگردان در ایفای این نقش به من بسیار کمک کرد ضمن اینکه به دلیل حس مادری که نسبت به جوانان دارم با مادر شهید این فیلم همذات پنداری کرده و حس او را نسبت به فرزندش به خوبی درک می‌کردم.

این بازیگر سینما با بیان اینکه دو سال بیشتر نیست به بازیگری روی آورده است، تصریح کرد: زمانی که فیلم بازی می‌کنم متوجه این موضوع که جلو دوربین قرار دارم نیستم و تنها نگران فراموش کردن دیالوگ‌های خود هستم.

وی ادامه داد: البته در یافتن حس مناسب سن نیز نقش مهمی دارد و می‌توان گفت گرفتن حس مناسب برای جوان‌ها به دلیل تجربه کم در زندگی مشکل‌تر است.

یزدان‌بخش تاکید کرد: امیدوارم جوان‌ها در هر راهی که قدم برمی‌دارند فراموش نکنند همیشه همه چیز بر وفق مراد نیست بنابراین افسرده و ناامید نشوند چرا که در اجتماع بودن و موفق شدن کار آسانی نیست و باید صبر و تحمل داشته باشند.

وی با بیان اینکه فیلم طنز فاخر کم داریم  بیان داشت: در دوران معاصر به علت مشکلات اجتماعی و داخلی تفریح و سرگرمی  خانواده‌ها کم است و آنها سعی می‌کنند با دیدن فیلم‌های خنده‌دار این موضوع را جبران کنند.

این بازیگر تئاتر و سینما اضافه کرد: باید توجه داشته باشیم که  گرچه سلیقه مخاطب شخصی است اما خندیدن نیز ارزشمند است نباید به هر قیمتی و با لودگی بازیگر در فیلم مخاطب را خنداند بلکه فیلم‌های طنز نیز باید مضمون اجتماعی مناسبی را دنبال کنند.

وی در باره فیلم ارزشی بوسیدن روی ماه تاکید کرد: با توجه به اینکه رویکرد جامعه امروز به سمت علاقه به فیلم‌های خنده‌دار پیش رفته است امیدوارم جوانان با تعمق و تأمل بیشتر این فیلم را ببینند و از آن لذت ببرند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول