اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20:

منطقه 20 نیازمند نگاه ویژه مسئولان است

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 با اشاره به ظرفیت‌ها و توانایی‌های این منطقه گفت: منطقه 20 با داشتن بیشترین مساحت حریم نیازمند نگاه ویژه‌ای است.

منطقه 20 نیازمند نگاه ویژه مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مجتبی عبداللهی پیش از ظهر امروز در بازدید مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از سراهای محلات جنوب تهران اظهار داشت: منطقه 20 با داشتن بیشترین مساحت حریم نیازمند نگاه ویژه مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه ری سومین شهر زیارتی در سطح کشور است، گفت: ‌موقعیت مذهبی و وسعت این منطقه باعث شده نسبت به مناطق دیگر متمایز شود و نیازمند نگاه ویژه‌ای از نظر تخصیص اعتبارات باشد.

شهردار منطقه 20 در ادامه با اشاره به وجود 200 حسینیه و مسجد و حوزه‌های علمیه خواهران و برادران در این منطقه خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات و معضلات فراوان اما اقدامات مثبتی در چارچوب مقررات و ضوابط در سطح منطقه انجام شده و امیدواریم با یکپارچه شدن مدیریت شهری، مطالبات شهروندان به درستی برآورده شود.

وی با اشاره به اهمیت افزایش آسیب‌های اجتماعی به ویژه آمار طلاق در سطح منطقه تصریح کرد: راه‌اندازی مرکز مشاوره خانواده به منظور ارائه مشاوره‌های قبل و بعد از ازدواج از اقدامات اخیر شورای فرهنگی این منطقه است.

این گزارش حاکی است، بازدید از سراهای محلات، فعالیت مدیران محلات، ارائه گزارش عملکرد اداره آموزش شهروندی منطقه 20، دریافت نقطه نظرات مدیران محلات و بازدید از نمایشگاه اقدامات اداره آموزش شهروندی شهرداری منطقه 20 که به همت این اداره برگزار شده بود از جمله مواردی بود که در این نظارت دوره‌ای انجام شد.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول