اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد مسکن نهبندان خبر داد

اجرای طرح هادی در 22 روستای نهبندان

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهبندان از در دست اقدام بودن طرح‌های هادی در 22 روستای این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح هادی در 22 روستای نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، علی غلامی صبح امروز در بازدید از طرح هادی روستای سیدال اظهار داشت: بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امکانات و زیرساخت‌ها در سطح روستاها در حد مطلوبی فراهم شده است و در دولت نهم و دهم روند ساخت و ساز و عمران روستاها سرعت گرفته است.

وی اذعان داشت: با اختصاص اعتبارات مطلوب و خوب برای ساخت و ساز طرح‌های هادی و مبلمان روستایی امروزه چهره روستاها دگرگون شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهبندان تصریح کرد: در سال جاری این نهاد در 22 روستای شهرستان در غالب 23 پروژه اجرای طرح هادی فعالیت دارد که از این تعداد 16 روستا در بخش مرکزی و شش روستا در بخش شوسف هستند.

غلامی با بیان اینکه از این تعداد پروژه در دست اجرا هم اکنون تعداد 15 روستا در مراحل پایانی اجرای طرح هستند، یادآور شد: از مهم‌ترین این روستاها می توان به میغان، دهسلم، چاهداشی، علی‌رئیس، بیچند، چهارفرسخ، بندان، آرویز و اسدآباد اشاره کرد.

وی افزود: سایر روستاهای باقی‌مانده نظیر سیدال، دهک، اسماعیل‌آباد، برک، چاهبوک، گوند و قدمگاه در مرحله اخذ استعلامات، هماهنگی محلی و انعقاد پیمان هستند که در آینده نزدیک طرح هادی در این روستاها اجرایی می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهبندان اظهار داشت: برای اجرای این تعداد طرح هادی در 22 روستای شهرستان اعتبار معادل 10 میلیارد و 600 میلیون ریال مصوب و اختصاص یافته است.

غلامی گفت: هم‌چنین از محل اعتبارات جز 98 جدول 9 قانون بودجه سال جاری نیز مبلغی برابر 3 میلیارد و 87 میلیون ریال به سه روستای برک، اسماعیل‌آباد و چاهبوک اختصاص یافته که در مرحله تعیین احجام کار و اخذ هماهنگی‌های محلی است.

وی با اشاره به اینکه طرح هادی روستا سیدال اعتباری معادل یک میلیارد و 370 میلیون ریال اعتبار دارد، تصریح کرد: برای اجرای طرح هادی این روستا 3 هزار و 700 متر مربع عملیات خاکبرداری، خاکریزی، زیرسازی و تسطیح انجام می‌شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهبندان افزود: 3 هزار و 700 مترمربع آسفالت معابر، 2 هزار و 800 مترمربع سنگ‌فرش معابر و جداره‌سازی و 60 مترمربع پل بتنی در طرح هادی روستای سیدال انجام می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول