اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار پس از 40 سال

گلدسته‌های بهشت زهرا (س) نورپردازی شد

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار پس از 40 سال گلدسته‌های بهشت زهرا (س) نورپردازی شد.

گلدسته‌های بهشت زهرا (س) نورپردازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی و امور فرهنگی سازمان بهشت زهرا (س)، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: گلدسته‌های تاریخی سازمان بهشت زهرا (س) برای نخستین بار پس از 40 سال نورپردازی شد.

اکبر توکلی‌نژاد افزود: گلدسته‌های بهشت زهرا (س) که کار ساخت آن در سال 1345 آغاز شده بود و همزمان با افتتاح بهشت زهرا (س) در 25 تیرماه 1349 مورد بهره‌برداری قرار گرفته بود برای نخستین بار پس از 41 سال و در آغاز سی و چهارمین فجر بیداری توسط اداره زیبا سازی این سازمان نورپردازی شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در نورپردازی این گلدسته‌ها که یادآور خاطرات به یادماندنی رویدادهای پیروزی انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس در بهشت زهرا (س) است از رنگ‌های روحانی و معنویی که برگرفته از عروج و سیر الی‌الله است، استفاده شده است.

توکلی‌نژاد بیان داشت: گستره نورپردازی این پروژه در فضایی به مساحت دو هزار مترمربع و دارای 101 طیف رنگی با قابلیت تغییر رنگ و طیف‌های دلخواه است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: از نکات قابل توجه این پروژه عمر مفید سیستم نورپردازی آن بالغ بر 65 هزار ساعت معادل هشت سال به صورت مستمر و بی‌وقفه بوده و شایان ذکر است در این پروژه از سیستم روشنایی کم مصرف (مجموع مصرف 4000 وات) استفاده شده است.

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول