اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر بارش سنگین برف

مدارس گلستان تعطیل شد

خبرگزاری فارس: بارش سنگین برف در گلستان موجب تعطیلی برخی مدارس این استان شد.

مدارس گلستان تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان بارش برف که از شامگاه شنبه در شهر گرگان شدت گرفت امروز موجب تعطیلی مدارس نوبت صبح مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی در مرکز و شرق استان شد. شدت برف به حدی بود که صبح امروز عبور و مرور در شهر گرگان با مشکل مواجه شده بود.

اداره کل هواشناسی استان گلستان در اطلاعیه شماره 27 خود اعلام کرده بود از اوائل شب جمعه 21 بهمن ماه استان تحت تاثیر سامانه سرد بارشی قرار می‌گیرد که پیامد آن وزش باد، مواج شدن دریا، افزایش ابر و بارش برف و باران است.

ضمن اینکه دمای هوا نیز کاهش محسوسی به میزان هشت تا 12 درجه سانتی‌گراد خواهد داشت. این وضعیت به تناوب تا صبح دوشنبه 24 بهمن تداوم خواهد داشت.

اداره کل راه و ترابری استان گلستان هم اعلام کرد در حال حاضر تمام راه‌های استان باز بوده و تنها در محور خوش‌ییلاق از مسیر استان سمنان در حال حاضر بسته است. این اداره کل بارش برف در شامگاه گذشته در این محور را متوسط و همراه با کولاک عنوان کرد.

رئیس پلیس راه استان گلستان هم با توجه به شرایط نامساعد جوی و بارش برف در مناطق کوهستانی و سطح جاده‌های استان از رانندگان وسایط نقلیه خواست که از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

علی‌اصغر مهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان ابراز داشت: با توجه به بارش برف و باران در سطح استان خصوصاً در مناطق کوهستانی و جنگلی همه راه­های استان به جز محور خوش‌ییلاق باز است و تردد در آن جریان دارد.

وی با اشاره به تردد در مناطق کوهستانی از رانندگان خواست هنگام تردد حتماً زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

مهری همچنین از رانندگان خواست در صورت ضرورت از سلامت وسیله نقلیه خود خصوصاً بخاری اطمینان حاصل کرده و وسایل گرمازا را نیز همراه داشته باشند.

این مسئول به رانندگان توصیه کرد با توجه به شرایط جاده فاصله طولی را با خودروی جلویی حفظ کنند و به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در طول مسیر توجه کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول