اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای سیستان‌ و بلوچستان خبر داد

رشد 2 برابری تملک اراضی در شرکت آبفای سیستان ‌و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آبفای سیستان‌و بلوچستان گفت: در طی چهار سال گذشته به دلیل افزایش جذب اعتبارات و تعداد پروژه‌های در دست اقدام تملک اراضی در شرکت آبفای این استان دو برابر رشد داشته است.

رشد 2 برابری تملک اراضی در شرکت آبفای سیستان ‌و بلوچستان

محمدرضا کرمی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به منظور اجرای پروژه‌های متعدد از جمله احداث تصفیه خانه‌های آب، ایستگاه‌های پمپاژ و حتی خطوط انتقال آب نیاز به تملک اراضی است که در این زمینه زمان زیادی صرف می‌شود.

وی افزود: به دلیل اینکه بیشتر کشاورزان در این استان خرده مالک هستند، لذا تملک اراضی و جلب رضایت مردم با صرف هزینه و زمان زیادی روبرو شده است.

وی گفت: به طور مثال برای عبور یک خط آبرسانی به طول 40 کیلومتر در یکی از مناطق سیستان این شرکت به ناچار نسبت به جلب رضایت دو هزار خرده مالک اقدام کرده است که در نوع خود بی‌نظیر است.

کرمی‌نژاد در زمینه نحوه تملک اراضی گفت:این شرکت سعی خود را بر مبنای رضایت مردم قرار داده و برای عبور خطوط انتقال آب از حریم‌های خصوصی مبلغی را به عنوان بهای اراضی پرداخت می‌کند.

مدیرعامل شرکت آبفای سیستان‌ و بلوچستان ادامه داد: این رقم بسته به نوع ملک، کاربری و ارزش زمین متفاوت بوده و مطابق با نظر کارشناسان رسمی است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول